onsdag, oktober 01, 2008

Sjunde hjulet

Min svåger vill fira sin födelsedag med en kryssning.
Så det blir alla syskonen med respektive

och så jag.
lilla jag.
Familjens svarta får och eviga singel.

Skitkul verkligen!!!

Om inte jag hittar en pojkvän fram till slutet av okt som kan tänka sig att åka på kryssning med min familj vill säga.
Undrar om man kan säga redan nu att man kommer vara sjuk?

Eller så tar jag med Mr snygg och presenterar som pojkvän.
En långhårig hårdrockare som innan kvällen är slut kommer bli aspackad och hångla med någon annan, det skulle kunna bli en intressant studie i mänskligt beteende.
Det är nästan synd att han har iq och ett jobb annars hade det lätt varit värt det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så lånar du in en kille från annat håll och säger att han e din pojkvän.

Eller varför inte chocka dom med att presentera en flick vän i stället om du vill studera betende :)

/Nova

Tre stycken sa...

Det hela låter ungefär som upptakten till någon romantisk komedi ;-)

Supergirl sa...

Nova: Bra idé det där med flickvän. Har ju redan en så det borde ju kunna gå att ordna =)

Tre Stycken: Eller hur! =)