tisdag, oktober 14, 2008

Obalans

Jag har sådan extrem träningsvärk i armarna efter träningen igår.
Platserna till passet jag tänkte köra var slut, så jag styketränade istället.
Gymet var fullt av killar som åmade sig framför spegeln och försökte imponera på varandra genom att ta i så svetten sprutade och eftersom jag är som jag är. Tänkte jag kvinnor kan och tog hantlarna på 25kg och började träna mina biceps.
Jag har så ont att jag nästan börjat gråta, och superflickor gråter inte så då är det riktigt illa.
Jag kan inte rätta på armarna och fått åka hem från jobbet utan jacka för det var omöjligt att sätta på sig den.

Förövrigt är jag på piss dåligt humör och jag vet att det bara är hormonellt vilket gör mig så extremt trött på att vara kvinna. PMS suger!

3 kommentarer:

Douglas sa...

Ja herrejösses, körde du med 25kg:s hantlar lär du ha knäckt de flesta grabbar om du körde biceps ;=) Förstår att du kallas Supergirl då !

Haha det är ren underhållning att se hur killarna spänner sig på gymen, särskilt vid Odenplan. Komik på högsta nivå.

Kram
/Douglas

Anonym sa...

Tusan oxå du har verkligen stål till muskler.
Själv kör jag bara med 10 kg och det räcker gott för mig.

/Nova

Supergirl sa...

Alltså jag uttryckte mig nog klumpigt inser jag nu, det var 25kg totalt alltså 12,5 kg per arm.

Jag kommer dock aldrig göra om det. Jag kan inte rätta ut armarna och har fortfarande jätteont.