tisdag, oktober 21, 2008

Synsk



Jag hade rätt.
Han har lämnat mig.
Träffat någon annan som han är "väldigt förjust i"
Jag hatar henne, jag hatar henne så fruktansvärt mkt att jag aldrig trott att jag hatat någon.
Fast det enda jag vet är att hon är blond och att han är förtjust i henne.
Och det gör så jävla ont.

Jag hatar henne
Jag hatar honom.
Jag hatar mig själv

Det är fan komiskt att varje gång jag får känslor för någon. VARJE GÅNG! träffar han någon annan. Skit kul jag kan inte sluta skratta.
HAHAHAHA

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad är det för fel på den där människan???

Me like u... hoppas att det hjälper lite iaf... KRAM

chaos sa...

Skulle önska att jag hade något klokt och tröstande att komma med, men jag vet ju att det inte hjälper i det här läget. Skickar i alla fall många varma kramar till dig!

Supergirl sa...

Ska vi börja dejta?

Jag kan sätta allt jag äger och har på att du kommer träffa ditt livs kärlek då?

Supergirl sa...

Chaos: Tack gumman, det hjälper!

Anonym sa...

Det gör ont att höra att min ängel har blivit så brutalt behandlad.
Skulle vilja säga något som gör allt bra igen men det fins inget som jag kan säga.
Ta hand om dig nu.

/Nova

Supergirl sa...

Tack Nova

Anonym sa...

vi är så lika att du inte vet vad...


soka, förresten.

http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc
soko, real deal.

favorit från förr!

p.s ja, jag sitter o läser in mig.

Supergirl sa...

punaniii: Jag vet!!

Och på något sätt ger det tröst. Jag kommer läsa din blogg troget från och med nu när jag hittat den.

Vi kommer klara oss, bra. Jag hoppas det iaf.