måndag, oktober 06, 2008

Döende

Om man vill något riktigt mycket så kämpar man tills man får det.
Jag vill ha Mr Dryg.
Men jag är trött på känslan av att vara den enda som kämpar.
Han borde oxå kämpa lite.

Vad är det för relation, när man aldrig ses och det går dagar utan att vi hörs.
Jag känner bara att jag inte orkar längre.
Jag vill orka
men jag gör det bara inte.

Jag begär verkligen inte mkt.
Men jag begär något

Jag förtjänar mer, bättre och det är en känsla jag inte kan skaka av mig.
Han må vara rädd för att jag ska såra honom
Bedra honom.
Men allt handlar inte bara om honom.
Jag är oxå rädd.

Jag är trött på att ha tålamod
Jag är trött på att visa mig pålitlig
Jag är trött på att vara så sjukt förstående hela tiden.

Och till killar som frågar, säger jag att jag träffar någon.
HA! vilken jävla lögnare jag är!
Jag träffar ingen alls.
Allra minst Mr Dryg.

Helvetes jävla skit!

14 kommentarer:

Yrsa sa...

Förlåt SG att jag säger det men är man intresserad så tar man sig tid att träffas och höra av sig...
Jag tror tyvärr inte att det är rätt med Mr.Dryg.

Jag förstår om du känner dig ensam och obekräftad. Vem skulle inte det?

DU är värd någon som sätter dig i främsta rummet. SOm tar sig tid för dig och visar det.
DU förtjänar det!
Du är viktigast i ditt liv.

Se hur mycket fantastiskt du har framför dig. Inte behöver du en man som inte hör av sig eller dyrkar marken du går på!

Kram

Anonym sa...

Jag trode på e två förut men nu efter att du säger att ni inte hör av varandra på dagar så blir jag skeptisk.

Vist att han har mycket att göra men man kan alltid prata med varandra på kvällarna och iallfall ses en gång i veckan.

Och alla här kan nog förstå att han e rädd för att bli bränd för vem e inte det men det e ingen ursäkt för att bete sig så om man tycker om någon.

Tycker att du skall ta upp vad du känner och fråga vad han vill och sedan ta ett beslut på om det e värt att fortsäta eller inte.
Och det snarast möjligt, du skall inte behöva gå omkring och vara osäker och må dåligt för det.

/Nova

Anonym sa...

jag håller med de båda föregående talarna... Du måste konfrontera honom om det här (på ett sakligt sätt, inte det typiskt kvinnohysteriska haha) och förklara hur du känner. Blir det ingen ändring kan han dra åt helvete.

Supergirl sa...

Yrsa: Det är vad jag försöker blunda för men inte längre kan.

Nova: Jag hoppas fortfarande, men det ser mörkt ut.
Jag har pratat med honom och han säger att det kommer bli bättre i dec när allt lugnat sig, men det behöver väl inte vara dött fram till dess?

Caesar: Haha kvinnohysteriska, typ säga nu skiter jag i det här och storma ut genom dörren? =)

Jag har pratat med honom och han säger att han vill, att vi ska ta en dag i taget och att allt kommer lugna sig i dec. Men jag tänker inte bli dissad fram till dess.

Anonym sa...

Nä det får defenetivt inte vara dött utan jag tycker ni iallfall kan prata med varandra via telefon och om det e möjligt träffas på en lunch eller så.

Det e det minsat du kan begära och jag tycker du skall göra det oxå.

/Nova

Anonym sa...

Det är så lätt att bara komma på massor av vackra ord som vi faller för men när allt ska sammanfattas så är det handling som räknas än hur mycket vi vill att de vackra orden ska vara sanna.

Det är tråkigt att behöver skriva det här men Superflickor behöver Superpojkar och MrDryg passar mindre och mindre in på den beskrivningen.

Supergirl sa...

Nova: Det är nog helt enkel så att han tror att han kan sätta mig på paus medan han fixar sitt.

Tyvärr funkar det ju inte så. Synd att han kommer upptäcka det den hårda vägen bara.

Fredrik: Under all den här skiten han håller på med är han det närmaste en superpojke jag kommit, men nära skjuter ingen hare.
Frågan är ju var hittar man en superpojke? I mälardalen kanske? ;)

Anonym sa...

Tja men då har han visat vad han går för om han tror det.

Nu vet jag att man inte skall skäla
men jag snor ändå några ord du säger till mig lite då och då.

Det fins en för dig också det gäller bara att hitta den rätta.

/Nova

Det Mörka Hotet sa...

Ursäkta, men karl'n är väl vuxen ändå och bör veta vad det innebär att ha en relation till någon...?

Suntui sa...

Om det låter som en anka, ser ut som en anka och dessutom går som en anka... Då är det troligtvis en anka.

Eller ska man vänta på att det börjar lukta ankskit för att man ska fatta att det är en ankjävel och inte en fucking svan?

Säger som Fredrik. Superflickor ska ha superpojkar.

Supergirl sa...

Nova: Är du verkligen helt säker på att jag sagt de orden till dig någon gång?!?!

Det finns få fraser jag avskyr mer nämligen.

DMH: Tydligen inte.

Suntui: Du kanske ska läsa " den fula ankungen" =)

Hittar du någon superpojke så vet du ju var jag bor. Det går jättebra att lämna ut min adress.

Anonym sa...

Nästan helt säker men man vet aldrig.
En sak jag e säker på e att det säkert inte stämmer överens helt med det du skrev.

/Nova

Supergirl sa...

nova: Vad är det som inte stämmer?

Anonym sa...

Att jag ahr säkert ersat något ord med ett av minna egna.

Det var så fruktans värt länge sedan det sades så minnet e ju inte 100.

/Nova