fredag, oktober 03, 2008

Närkontakt

Jag tror att mitt liv skulle kännas mkt bättre om jag fick bli ett* med Mr Dryg snart.
Det var ju bara 26 dagar sedan, och att jag vet det betyder inte alls att jag på något sätt är sexuellt frustrerad.
Och tanken på att mitt liv kommer att fyllas med ca en månads fler kallduschar känns inte direkt joy, joy.
Jag trodde poängen med att dejta någon var att man faktiskt fick regelbunden närkontakt.

En annan sak man kan fundera över är att om det skulle ta slut med Mr Dryg nu, betyder det att han är ett one night stand?
Det är väldigt djupa tankar i Superlandet så här på fredag eftermiddagen.

* Är det möjligt att använda ett töntigare uttryck??

11 kommentarer:

Medelklassman sa...

Men lägg av. Till och med jag ligger oftare än sådär och jag är GIFT. There are more fish in the sea...

Medelklassman sa...

PS: Jag har små barn också. Jag ligger strax över liggfrekvensen hos katolska munkar.

Supergirl sa...

30+: Åh gud, mitt liv är över. En gift småbarnsförälder ligger oftare än mig!

Om du ligger strax över och jag ligger under dig (på skalan) blir jag en munk då? =)

Anonym sa...

Äh så farligt e det inte.
I sådanat fall skulle man ju kuna kalla sig enuck vid det här
laget.

/Nova

Anonym sa...

Om man inte ligger blir man ju grinig och deprimerad.
Kanske orsaken till att du var låg häromsistens...
Man behöver lösgöra lite endorfiner.

Kram

Anonym sa...

lattegirl har precis förklarat varför jag är en sådan hemsk människa. Har alltid undrat, nu vet jag :)

Anonym sa...

*s* Härlig blogg!

Turtlan sa...

Nja, han är inte ett one nigth!
För mig är ett one nigth någon man hittar en kväll och tar med hem.

Mr Dryg och Du hade ju setts innan Ni ... så då hör det inte till det begreppet!

Så tänker jag.

Supergirl sa...

Nova: Men du dejtar väl ingen?

Lattegirl: Det tror jag säkert!

Caesar: Se till att ligga då, så är problemet löst =)

Älskarinnan: Tack så hemskt mkt. Hoppas du kommer tbx!

Turtelgirl: Äntligen någon som svara på min fråga =)

Nu vet jag!

Anonym sa...

Ne jag gör ju inte det tråkigt nog.
Men hade jag gjort det så hade det inte gjort något heller.
Att bara ha någon kan vara skönt nog.
För mig så e sex viktigt men så här tidigt i ett förhålande så
kanske man inte skall stressa sig fram.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Man har sex när man känner sig redo, efter en kväll, efter en månad, efter ett år.

Så länge man gör det som känns rätt för sig.