fredag, oktober 17, 2008

Det kliar i fingrarna

Ibland, när jag är uttråkad får jag helt vansinniga tankar.
Jag vill göra idiotiska saker.
Farliga saker.
Bara för att se vad som händer.
För något händer alltid.

Just nu känner jag för att klistra in en bild på Mr Dryg här på bloggen
Bara en liten bild så där halvt från sidan.
Men så känner någon av er igen honom och visar upp bloggen för honom.
Det vore väldigt, väldigt obra.

Eller så läser hans galna ex
och mordhotar mig
Hon som sa nej till ett jobb i Malmö för att han bor här.
För bara någon vecka sedan.
Jag oroar mig för henne.

Step away.
Kom igen nu SG släpp tangentbordet och musen och backa sakta bort från datorn är du snäll, innan du gör något helt galet.

3
2
1

Lunch

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa, snääääälla!

;)

*uppviglar*

Anonym sa...

Ja lägg upp en bild nu. :D

Och behöver du så kan jag fixa en liv vakt åt dig om det skulle behövas.

/Nova

Anonym sa...

Jag känner igen den där känslan.

But...

Just do it! =)

Anonym sa...

Säger som alla andra: kom igen nu babe, visa att du är en Supergirl! ;)

Supergirl sa...

Haha, vill ni att jag ska dö? =)

Om jag beslutar mig för att göra det så blir det bara under någon timme eller två. Så håll fingret på uppdaterar knappen =)

Anonym sa...

Ne då vi vill inte att du skall dö, bara se din superman.

/Nova