fredag, februari 01, 2008

Status: Torsdag

Trött som ett as.
Orkar inte tänka på P alls och den där rösten om att P tillhörde det förflutna blir starkare och starkare, och när jag väl lyssnar på den verkar det den säger vettigt. Om han inte blev kär i mig då kommer han inte bli det nu heller. Jag är fortfarande samma person. Varför ska jag ge honom en chans till?

Valpen hörde av sig idag. Blev glad. Hintade om att han vill ses i helgen. Det vill jag jätte gärna egentligen men jag kan inte säga något nu, allt faller på plats på lördag. Längtar efter att det här ska vara över.

Mr Snygg har jag fortfarande inte hört ett ljud ifrån. Kanske rinner det bara ut i sanden.

I övrig har jag fått tre stora röda stoppljus till finnar i ansiktet och upptäckt gråa hår. Har fortfarande ingenting att ha på mig.

Lite anti idag egentligen är det nog mest trötthet.
Väntan och förvirring.
Vill göra rätt.
Vet inte vad rätt är.

3 kommentarer:

Turtlan sa...

En viss tvekan kan jag notera nu när "P kvällen" närmar sig....
Håller med... föll han inte för Dig då, varför skulle han göra det nu?
Men samtidigt kanske han inte är ute efter det utan vill bara träffas?

Märkligt att Mr Snygg inte hört av sig? How come?

Helgen tycks vara ett stort berg som Du ska över, inte undra på att Du får gråa hår ;-))

Väntar på rapport!

Turtlan

Anonym sa...

Lycka till med Mr P!
Kommer med spänning följa hur händelserna utvecklar sig.
Håller tummarna!

Kram
"Singel i Stan"

Supergirl sa...

Turtelgirl: Jo, visst kan det vara så att han bara vill träffas för att det är trevligt.

Vet inte alls vad det har tagit åt Mr snygg. Nu har jag väl inte själv varit duktig med att höra av mig, men ändå.

Singel i stan: Tack!

Det kommer rapport så fort jag kommer hem ikväll =)