måndag, februari 25, 2008

Skitstövlar kan vara förklädda änglar

Skitstöveln bad om ursäkt idag, och hävdade igen att han var riktigt glad för min skull. Nu när han tänkt över saken insåg han att jag hade rätt. Han frågade lite försiktigt om jag även räknade oralsex som otrohet. Well you can´t blame a guy for trying...=)

Nu är vi vänner igen iaf och P kan lägga till en person till på listan som kommer gör honom illa om han sårar mig.
Jag undrar ibland vad jag har gjort för att förtjäna så underbara vänner och Skitstöveln tillhör verkligen en av de närmaste jag har. Jag litar på honom till 110% Jag vet att han alltid kommer finnas där för mig oavsett vad och jag kommer finnas här för honom. Det känns tryggt att veta. Vem hade annat att vi skulle bli så nära vänner när vi först träffades att döma av hans nick så inte jag =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej nej, ingen kan anklaga honom för att inte försöka *skrattar*

Skönt ni rett ut det, det är underbart med vänner man känner sig trygg med!