söndag, februari 24, 2008

Kärlekstrams

Det är något speciellt med P. Något han får mig att känna som förvandlar hela min existens till ett lyckorus. När jag ligger i hans famn känns det helt ärligt som att jag skulle kunna ligga där resten av livet och inte önska mig något mer av livet. Han gör mig lycklig, det är så enkelt som så. Av alla pojkar som passerat mitt liv är det bara en annan som lyckats med att få mig att känna så och honom gifte jag mig med.
Jag skulle gifta mig med P också typ nu direkt om han bad mig. Men jag nöjer mig med att träffa honom, att sitta där i soffan med honom för evigt. Det råder ingen tvekan om att jag är kär. Fröken velig som aldrig vet något har aldrig varit mer säker på att det är P som är killen för mig. Jag önskar verkligen att han iaf någon gång kommer känna så som jag gör för mig. Men det vore en dröm och just nu är jag så obeskrivligt glad för att han vill träffa mig, för att vi dejtar igen. Bara det i sig är en dröm som gått i uppfyllelse. Jag har fått en andra chans och jag försöker göra det bästa av den.

Så som ni hör gick dejten idag väldigt bra, även om den inte alls blev som jag planerat och trots att jag inte fick svar på mina frågor då dejten fick ett tvärt slut när plikten kallade på P. Som kompensation ska han dock bjuda ut mig på finresturang i veckan. Jag hade hellre hånglat mig mätt i min soffa men man kan ju inte få allt =)

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Men vad har han för jobb som kallar och avbryter sådär?
Hemlig agent?

Låter så gott, SÅ gott!
Jag vet exakt vad Du menar!
Huvva så gott det var ...och hoppas få igen!

Aloha // turtlan

Supergirl sa...

Turtelgirl: Ja han är hemlig agent. Hur kunde du veta? =)

Ja, jag är så underbart glad. Ska försöka stanna kvar på molnen så länge jag bara kan. Hoppas du gör mig sällskap här uppe snart =)