söndag, februari 10, 2008

Trötter

Det var meningen att jag skulle träffa P ikväll, men han hade den extrema fräckheten att bli sjuk.
Jag funderade i någon sekund på om jag skulle åka hem till honom för att agera sjuksköterska med apelsiner, juice och en trave Dvd filmer. Men beslutade mig sen för att ta hand om mig själv istället. Så jag har sovit, sovit och sovit lite till. Har varit så extremt trött. Tror att det har att göra med alla spänningar jag samlat på mig under veckan.
Det började redan igår när jag var på middag hos bästa tjejen. Efter maten kröp jag upp i soffan och somnade i fosterställning.Försökte hänga med i samtalet men jag lyckades inte hålla mig vaken mer än någon minut här och där. Idag hittade jag blå piller i fickan som jag måste fått under gårdagen. Jag antar att det var bästa tjejens back up plan till mig ifall saker och ting skiter sig med P och jag börjar dejta en gubbe med impotens problem =)

Istället för min heta dejt med P har jag ikväll varit hemma hos Micke och tittat på melodifestivalen och skämts över att vara svensk. Hur kunde Christer Sjögren med I Love Europe gå vidare???

Inga kommentarer: