måndag, februari 25, 2008

Störd dygnsrytm

Jag har varit hos doktorn idag. Han konstaterade att jag lider av störd dygnsrytm efter en timmes konsultation. Så nu har jag fått stränga order att vara i säng senast 22.30 om kvällarna. Helt plötsligt försvann en massa tid, som jag oftast lägger på bloggen =(

För ett år sedan var jag hos en annan läkare med samma problem. Han konstaterade även han att jag var en kvällsmänniska. Men tyckte jag kunde lösa det genom att börja jobba som bartender?!(Det är ju därför jag har en massa studielån) Jag tror jag ska försöka med att gå och lägga mig i tid istället och hoppas att det hjälper.

Nu har jag dock en väldigt bra anledning att hoppa i säng, för imorgon är det tisdag och då ska jag träffa P. Känns som dagen förre julafton när man var liten =)

Inga kommentarer: