torsdag, februari 21, 2008

Inte snällt

Jag hittade en rolig bild idag som jag genast ville skicka till Mr snygg.
Ett internt skämt som jag vet att han hade skrattat gott åt.

Sen pratade jag av en slump med Poppojken som sa till på skarpen.
"Du kan inte dumpa någon ena dagen för att sen skicka ett skämt nästa."
Och när han sa det så förstod jag ju att det låg en sanning i det. Jag tänkte bara inte så långt. Ville bara göra honom glad. Det är dock inte mitt jobb längre att få Mr snygg att skratta.
Det gör mig ledsen

Det gör mig även ledsen att P inte hör av sig.
Vad är hans problem!

2 kommentarer:

Maalin sa...

För det första vill jag säga att jag föll för din blogg direkt. Har tokläst nästan allt.
Och för det andra tycker jag du är skitduktig. Jag befinner mig i något slags mellanting med min "pojkvän" och jag gör allt för att inte höra av mig till honom, jag lider helvetes alla kval just nu.

Supergirl sa...

Maalin: Tack söta underbar du!! Förstår du hur glad jag blir nu?! Du har gjort min kväll =)

Jag tror jag vet att jag är duktig även om jag mest känner mig usel, men det går väl över. Hoppas det ordnar sig för dig med kärleken. Vi förtjänar alla inte annat än det bästa. Vi får inte glömma det.

Välkommen hit!!