lördag, februari 02, 2008

Status: Fredag

Arbetsveckan är över. Skönt att slippa tänka på jobbet och bara få vara nu. Förvirringen har fortsatt att vara större än vanligt. Jag tro att en dement 80 åring har med koll på läget än vad jag haft. När jag ikväll var och provade kläder glömde jag att sätta på mig min kjol och traskade glad i hågen ut ur provrummet ikläd strumpbyxor och en kort top. Det var tur att jag upptäckte den på golvet annars hade det blivit jobbigt. Jag stoppade även ner en klänning i en påse jag hade med mig sen tidigare. Förvirring kan alltså vara brottslig, förargelseväckande beteende och snatteri. (förlåt P, jag kan inte komma på middagen för jag sitter i häktet)
Funderar på om man ändå inte hade sluppit undan om man står där i strumpbyxor och tröja men med en obetald klänning i en påse.
- Förlåt det var inte meningen är lite förvirrad just nu.
- jo vi märker det!!

Jag har också lyckat engagera butikspersonalen i diverse butiker i min dejt. Lyckades tom med det när jag skulle köpa säkerhetnålar. Jo då så att jag kan babbla på ganska duktigt när jag är uppstressad.

Jag har nu iaf 4 klänningar att välja på tills imorgon. Jag funderar på att ta med mig ombytte och bytta klänning till varje rätt =)
Framförallt vore det spännande att se om P kommer märka någon skillnad.
Förmodligen inte.

4 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Trust me: är han en riktig karl lär han inte märka om du byter om från galaklänning till mysbyxor!

Men om du VERKLIGEN vill fånga hans intresse anser jag att du borde gör en dementvariant: skippa skjolen och träffa honom i endast kort top och strumpbyxor...!

Turtlan sa...

Tack Supergirl för ett gott skratt på lördag fm!!!
Tio poäng gå ut i affären utan kjol på *L*.

Fyra olika klänningar välja på.... Ole dole doff?
Nej lägg dem framför Dig och gå på känsla... då blir det bra!
Nej, ta med alla fyra och byt om.... det låter mer spännande!
Men som DMH skriver....ser de någon skillnad?

Hmmm... jo ett exempel har jag på det sen i höstas... så det gör de!
Så välj med omsorg!

Å ha såååå kul!

Turtlan!

Anonym sa...

Ikväll står bloggvärlden stilla =)
Hoppas du får superskoj!!

Supergirl sa...

Samuel: Haha vilket bra tips, måste nästan testa det någon gång. Om jag känner det går dåligt kan jag ju alltid dra av mig klänningen =)

Turtelgirl: Haha japp så kan det gå om man inte riktigt har huvudet med sig.

Nu har jag valt klänning. Men jag har ju fest kläder ett bra tag framöver, får se till att det blir flera middagar =)

Latja: Är det så illa? =)
Tack gumman ska göra mitt bästa för att ha det så roligt så möjligt.