söndag, februari 24, 2008

Söndagsmorgon med klump i magen

Här sitter jag och funderar på om jag ska höra av mig till P eller inte. Kanske föreslå att han kommer över och ser en film eller nåt. Är han för trött för det så är han för trött för allt. Jag känner mig inte speciellt super iaf när jag sitter här med min klump i magen. Det känns som att det idag kan bli en dumpningsdag. Men jag försöker tänka positivt

Det slog mig igår att jag och P förmodligen är i helt olika faser i vårat förhållande. Jag är någonstans redo att ta vid där vi slutade sist, medan han beter sig om att vi precis träffats . Det kan vara en förklaring till att vi är i otakt och han inte är så seriös.

Nu ska jag gå och skicka ett litet sms...
Så får vi se om klupmpen i magen exploderar i lycka eller tårar..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas och tror på att det blir en explosion av lycka! :)

Supergirl sa...

Du hade rätt =)

Han kommer strax!

Anonym sa...

Men... i början av förhållandet, då man är sådär sprudlande kär, då brukar man ju vara precis tvärt om! Man kan ringa bara om så bara för att höra den andres röst en kortis, skicka små sms o tala om att man längtar osv...

Eller menar du att han inte kommit till det stadiet än? Har ni sagt till varandra hur ni känner? Dvs sagt DE orden?

Supergirl sa...

Liza: Jag menar att vi är på olika stadier. Jag är kvar där vi avslutade sist. Då vi kommit så långt att vi sa att vi tyckte om varandra, och ringdes nyligen. Jag tror inte han är där (än?) Jag har lite tålamod eftersom han tyckte det gick för fort sist. Vi har sagt att det känns bra med varandra nu, men inte mer. Hade tänkt prata mer ingående med honom idag men det blev inte riktigt tillfälle till det.