söndag, februari 10, 2008

Bränna broar

Jag har ju faktiskt i och med att jag börjat träffa P igen ett problem som stavas Mr snygg.

Jag får så ont i magen av dåligt samvete att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag tycker verkligen om Mr snygg och har lärt mig leva med hans brister och mindre charmiga egenheter. Jag trivs ihop med honom. Men jag är inte kär, har nog aldrig varit. Visst jag nöja mig med tycka om men problemet nu är att jag är kär i någon annan, vilket gör det hela mer komplicerat.

Nu har jag slingrat mig undan ganska duktigt och kommit med undanflykter till varför vi inte kan träffas. Han blir lika sur varje gång. Ikväll ringde han och ville komma över men jag skyllde på att jag var trött och han lät så sårad att jag fick ont i magen. Men jag vill ha P och jag kommer aldrig kunna se honom i ögonen eller Mr snygg för den delen om jag dubbel spelar de båda samtidigt som jag inser att det är just det jag gör.

Men för att vara brutalt ärlig så är det så att jag vill ha honom kvar ifall saker skulle skita sig med P. Hur snällt är det? Inte det minsta snällt. Jag skulle tom säga att det tom är rent av ondskefullt.
Jag vill inte vara ond!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Been there, done that ;)
Och det är inte att rekommendera att "dubbelköra" under någon längre tid..

Satt i den sitsen med Mr R och Mr Big ju under en tid. Var upp över öronen kär i Mr Big, men höll kvar vid Mr R för jag tyckte om honom och ville ha honom kvar ifall Mr Big aldrig skulle vilja ngt mer än vänskap med mig.

Nu efteråt förstår jag hur soppigt det var och hur dåligt jag mådde under den tiden.

.perpotator sa...

kär i två personer.. and your diamond shoes are to tight..
om jag varit tjej hade jag kunnat ta över en av dom, som en bank liksom.
dumpa en av dom genast, ingen vill spela andra fiolen, och du vill inte vara en ondskefull person.

Supergirl sa...

Liza: Ja, just det, det kommer jag ihåg. Det är inte kul alls men då vet och förstår du vad jag går igenom nu.

.Perpotator: Jag är inte kär i Mr Snygg, men jag förstår att det låter som ett lyxproblem att välja mellan två killar men det är likväl ett problem.

Kan du inte genomföra ett könsbyte då? Jag menar det skulle vara till stor hjälp. =)
Jag ska prata med Mr snygg-lovar, innan veckan är över, för som sagt jag vill inte vara ond!

.perpotator sa...

jag ska kika på det där med könsbyte. det kan ta lite tid dock..

Supergirl sa...

Du är en sann vän! Jag ska säga till honom att du är väl värd att vänta på .