onsdag, februari 20, 2008

Nu vet jag!!

Jag vill verkligen undvika göra slut samtalet igen. så nu vet jag!! Efter rådslagit med Bästa tjejen.
Jag ska bjuda honom på parmiddag och snacka gemensamma semestrar. Men tiden är knapp så det blir nog till att ta med honom på after work på fredag där han får träffa alla mina vänner som kommer få instruktioner om att bete sig som vi är förlovade och jätte seriösa.

Skrämmer inte det skiten ur honom så är han nog kär på riktigt och då mina vänner har vi problem.

3 kommentarer:

Citykillen sa...

Jag hade svept en bira med en fernet branca i och sen dragit illa kvickt.

Suntui sa...

Vi fixar det här, promise. Jag dyker upp och slänger in en "har du fått din mens än eller?".

Men jag har onda aningar. Den här snubben verkar ju inte funka som alla andra.

Jag tar med mig tårgasen.

Supergirl sa...

Citykillen: Grattis!! Du är en helt normal kille =p

Suntui: Jag tror det gått in nu, men jag bjöd faktiskt först med honom till Awen men han skulle åka bort över helgen.

Det är tur jag har dig som livvakt =)