fredag, september 26, 2008

Vad nu?????

För ungefär en vecka sedan, ringde någon mig på morgonen när jag satt på tuben.
- Hej, det är P!
- P, vem?
Klick

Personen som ringde, ringde från dolt nr, vilket oxå P har. Men jag tänkte inte mer på det. Det var så dåligt ljud så jag kunde inte avgöra om det faktiskt var "min" P eller inte.

Nu för någon minut sedan. Plingade ett sms in från P, the one and only.
"Glömde lägga fram mer köttfärs, fixar du det? "
Nu vet ju alla att 90% av alla felskickade sms är felskickade med flit.
Det har hänt ett antal gånger att sådana sms trillat in hos mig genom åren.

Vad jag svarade?
" Självklart! När kommer du? ;) "

----
Nu kom svaret:
" Det finns i kylen"
Spelar han dum på riktigt eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

SKUMT!
Kanske ett kodat meddelande (fniss)
;-)

Turtlan sa...

.... 90 %.

Hmm.... jag har bidragit till det en gång. Tror dock jag blev avslöjad men vad gör det nu.

Vore kul få veta hur köttfärshistorien slutar :-))

Supergirl sa...

Hossan: Jag vet i så fall inte vad den dolda betydelsen skulle vara. Och då faller väl poängen lite? =)

Turtelgirl: Den slutade där. Jag svarade aldrig på det sista messet.