måndag, september 15, 2008

Förvånad

Han upphör aldrig att förvåna mig. Just när jag tror att jag vet allt om honom, känner honom utan och innan säger eller gör han något som får mig förvånad.

Saker jag upptäckt som jag inte visste tidigare:

Mr snygg är Casanova av hög rang och hävdar att han förmodligen aldrig kommer kunna leka av sig, få nog av kvinnor. Men så kommer det fram. Han längtar efter parmiddagar.
-Jag vill träffa någon och göra par grejer med. Typ om det blir något mellan dig och Mr Dryg så skulle vi kunna åka till typ sälen alla fyra* och typ ha fredagsmiddagar alla fyra. Det vore så kul att umgås med andra par.


Han läser se och hör.
Han stängde in sig på vårt rum i morse och gottade ner sig i det senast skvallret om Runars nya fru och ville disk hur länge jag trodde det skulle hålla.
Jag valde att ta en promenad istället.


* Vem den fjärde personen är vet vi inte än, men det går bra att höra av sig till mig om intresset finns. Lattegirl kanske?

33 kommentarer:

Anonym sa...

Alla har väl rätt till en helomvändning.
Och det e väl positivt att han "mognar" lite på den fronten oxå

/Nova

Yrsa sa...

Beror på hur mkt han tänker med pitten för annars kan jag offra mig på en parmiddag ;-)

Supergirl sa...

Nova: Ja, jag har absolut inte sagt att det är något fel, tvärtom. Okej det kanske är lite så där att han läser se och hör =)

Yrsa: Vådå finns det män som inte tänker med pitten? =)
Gillar du hårdrock? I så fall så kör vi tycker jag.

Anonym sa...

Caesar gillar hårdrock och tänker inte alltid bara med pitten... ;)

Supergirl sa...

Caesar: Säger du som ligger med tre olika tjejer på tre helger haha!

Men kanske du kan vara Mr snyggs dejt då?

Anonym sa...

Caesar kan inte rå för att han är oemotståndlig för det täcka könet... ;) Nu har jag inte fått ligga två helger i rad å andra sidan.

Mr Snygg läser ju Se & Hör, han får vara flickan i vårt förhållande. Hehe.

Supergirl sa...

Caesar: Självklart kan inte du hjälpa det. Det är ju nästan en typ av välgörenhet du bedriver =)

Jag ska hälsa att han får vara flickan. Jag tror det kan gå bra så länge du gillar hårdrock så är han nog inte så kräsen =)

Anonym sa...

Jag är en välgörare helt enkelt :)

Supergirl sa...

Caesar: Du är en fin kille. Välgörehetsligg är den nya moderna typen av välgörenhet kanske? =)

Usch vad jag retas, flåt!

Anonym sa...

Caesar ligger dock inte med fula flickor, så äkta välgörenhet är det ju inte direkt... Men jag försöker så gott jag kan ;)

Supergirl sa...

om det inte är de fula flickorna du ligger med, de som behöver det, så räknas det tyvärr inte som välgörenhet.

Yrsa sa...

SG: Hårdrock kan jag stå ut med, men inte långt hår...
Jag kan tom sjunga sweet child of mine i hans öra om han är tillräckligt snäll ;-).

Anonym sa...

Hehe jag tänker defenetivt inte med draken, vet inte ens om den funkar längre.

Och Hårdrock för hella slaten e det som gäller för mig.

/Nova

Supergirl sa...

Yrsa: Han har tyvärr till mitt stora förtret låtit håret växa ut. Jag har sagt till honom flera gånger att han är finare i kort men han tvär vägrar. Sjunger du sweet child of mine i hans öra kommer han avguda dig för alltid =)

Nova: Nog funkar den alltid. Det gäller nog bara att du hittar rätt flicka.
Det verkar som jag får ihop fler pojkar till Mr snygg än flickor. Jag vet inte hur nöjd han blir med det dock =)

Yrsa sa...

SG:
Jag får väl göra ett undantag då! Kan ha en sax i bakfickan...
"Det är en sax jag har i fittan och du verkar glad att se mig" ;-)

Yrsa sa...

FICKAN FICKAN!!!!

GUd jag har tankarna på helt fel håll..

Supergirl sa...

Yrsa: Det är officiellt nu. Jag är fan kär i dig, klok och rolig, snälla gift dig med Mr snygg och bli del i vår familj haha!

Det var roligare med en sax i fittan, kan inte sluta skratta. (inte bra när man sitter på jobbet)

Anonym sa...

Japp, jag är PÅ!

Jag har ju alltid gillat Mr Snygg och för övrigt gett upp hoppet om er två.... hahahah

Yrsa sa...

SG: Jag känner mig hedrad!
Det är bara att sammanföra oss. Jag är hans om han dricker whiskey, gillar sex o mys samt ger mig övertygelse ;-).
Vore ju iofs skitkul att gå på blinddejt...har jag aldrig gjort :-D

Hehe, mina freudianska felsägningar ska man nog passa sig för att analysera.

Anonym sa...

Uppför er nu flickor! Annars blir det smisk... :P

Anonym sa...

Hehe roligt att läsa SG's blog idag.
Kan ju inte sluta skratta.

/Nova

Supergirl sa...

Lattegirl och yrsa: Tvinga mig inte att välja mellan er! Attans =)

Lattegirl, gillar du hårdrock då?

Jag vet faktiskt om han dricker whiskey men han dricker 60% vodka. det är en hård kille vi pratar om =)

Sex gillar han absolut. Han hatar när man skriker och är snäll och omtänksam. Hård med ett känsligt inre och det roligaste av allt är att han lätt skulle gå på blinddejt. Seriöst så skulle det gå och ordna. Fast om någon nämner bloggen ska jag söka upp er och få er att ångra att ni föddes =)

Caesar: Du är bara avis att det inte är dig de slås om =p

Nova: Ja visst är det, man vet aldrig vad som händer på bloggen :)

Anonym sa...

Haha, ja självklart är jag avis. Vem skulle inte vara det? :)

Anonym sa...

Han får väl gå på 2 blinddejter.... :-D

Guuu va jag e brajt!

Hårdrock kan funka, brukar sexa med Mr KK till Judas Priest...
När jag hör "breaking the law" blir jag därför alltid sugen på sex. :-D
Bättre än vitt vin och räkor! :-p

Yrsa sa...

SG: vi låter perfekta för varann. Jag är definitivt ingen screamer ;-).

Min motivering: Jag är så jävla bra så att inte träffa mig vore hans livs misstag. Jag kan absolut inget om hårdrock så han kan lära mig allt om det vilket får honom att känna sig duktig och smart.
Förutom att jag är världens smartaste, sötaste och roligaste så är jag även världens bästa fellatio-utövare. HAHAHAHA.

Lattegirl: Vi kör på varsin dejt och sen kan vi göra skriftliga utvärderingar och skicka till SG ;-)

Supergirl sa...

Caesar: Jag är faktiskt oxå lite avis. Varför slås ingen om mig =)


Lattegirl och Yrsa: Nu har jag bestämt mig, är ni redo?

Jag tänkte så här att vi går ut och festar alla tre och så bjuder jag med Mr Snygg.

Känns det okej?

Yrsa sa...

SG: Det känns helt okej...eller nåt *S*

Supergirl sa...

Yrsa: Jag hör inget jubel över min smarta lösning =)

Well du kan ju maila ditt nr så ger jag det till honom oxå om det känns bättre

Anonym sa...

Hehe så du bestämde dig för att öppna en daiting sida iallfall :D

/Nova

Yrsa sa...

SG:
TJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
JAg ska ut på stan o catfightas om en en snygg hårding :-D. Voilken start på veckan!! HUR ska det här sluta!

Eftersom du är supergirl så måste mannen jag träffar genom dig bli superman.... ;-).

Hipp hipp hurra för supergirl!
Dejtingdrottningen!

;-p

Anonym sa...

:-D

Javisst!

Kanonbra lösning.

En fråga som jag kom på..vilken ålder innehar Herrn? :-)

Anonym sa...

Vad menade du med att han inte gillar skrik?

Gäller det även primalskrik?

:-D

Basåattjavet.... hahaha

Supergirl sa...

Nova: Jag har ju en liten dröm om att kunna försörja mig som dejtingkonsult och relationsrådgivare, märks det så tydligt =)

Yrsa: Alltså jag är ledsen men han är inte supermanen, då hade vi fortfarande varit ihop. Men han kanske är det för någon annan. ;)

Lattegirl: Han är nyss fyllda 33 och med att han inte gillade skrik menade jag att han är väldigt känslig av sig. Inte höja rösten och sånt. Fast å andra sidan behöver han nog en tjej med lite go i.