torsdag, september 04, 2008

Glad!

Det här är nästan löpsedel nyheter.
På söndag ska jag träffa min sötis, och inte nog med det. Vi får hela kvällen för oss själva utan tidspress.
Nu ska jag fundera ut något roligt vi kan göra och så ska jag försöka att inte inte ta i så jag spricker och kanske nöja mig med att gå ut och äta middag som normala människor gör när de dejtar. Men jag vill göra allt, och visa allt för honom.
Kanske avslutas kvällen med horisontell salsa, kanske inte...

Han har en ledig dag på hela veckan och vill spendera den med mig =)

7 kommentarer:

chaos sa...

Härligt! :D

Anonym sa...

Strålande!!!
Kvällen blir nog perfect för er skall du se.

/Nova

Anonym sa...

Äntligen! ;-)

Anonym sa...

Grattis!

Turtlan sa...

Gudagott!

Börja med en middag, det är alltid romantiskt.

Sen så kan ju kvällen fortsätta bara så där...

Kan gissa att Du längtar !!!!!
Söndag NU!

Anonym sa...

i morgon är det söndag =)

Supergirl sa...

Alla: Weeii jepp snart dags ska bli kul. Kan inte fatta att jag kallade honom sötis i det här inlägget, herregud!