fredag, september 26, 2008

Olönsamt projekt?

Det hände nåt ikväll med Mr Dryg.
Jag är mer övertygad än någonsin tidigare att han faktiskt tycker om mig, kanske för han sa: Jag tycker så jävla mkt om dig" flera gånger och för att han envisas att kalla mig sin ängel på sitt charmiga halvdryga sätt,

Men så dök det upp någonting hos honom, som gör att jag är tveksam till en fortsättning.

Det är lite som de säger på jobbet. Om du har investerat massa tid och pengar i ett projekt men projektet inte visar sig lönsam, lägg ner det!
Jag tror inte projektet Mr dryg är lönsamt längre.
Men om man fortfarande tycker om projektet och saknar projektet fast man precis sågs.
Vad gör man då?

3 kommentarer:

Tre stycken sa...

Om du verkligen inte tror att det kommer bli bra på sikt är det nog ingen idé att fortsätta. Hur många förhållanden har man inte haft som man från början vetat inte var bra, men som man ändå kört på i. Jag har i alla fall haft ett gäng. Typ ALLA, fram tills nu.

Det blir ju trots allt lättare att göra slut nu än om två år. Om du nu verkligen inte tror att det blir bra.

Tillsammans-bloggen sa...

Varför tror du inte det är lönsamt?

Supergirl sa...

Tre stycken: Jag har bara deg i huvudet just nu och en inre konflikt om hur jag ska göra.

Jag vill att det ska fortsätta men jag är inte övertygad. Du får läsa de senaste inlägget så förstår du nog mitt dilemma.

Eller Inte: Se mitt senaste inlägg för mer info.