tisdag, augusti 19, 2008

Varför Dryg?

Varför heter han Mr dryg?

När han fick mitt nr körde han ett "är du mig värdig" test. Det gick ut på att han kollade min allmänbildning genom att fråga frågor som tex vad heter Kambodjas huvudstad? Jag klarade självklart alla frågor med beröm godkänt och knäckte honom när han svarade fel på mina.

När vi messade en gång och jag låg på stranden tänkte jag att jag svarar på det här när jag komit upp från mitt bad. Efter en stund kom min kompis springandes mot stranden. "det är något fel på din mobil" 21 inkomna sms, på 10 minuter. Där frågan var upprepad. , om och om igen.

Första gången jag skulle träffa honom bestämde vi att vi skulle ses vid scenen på kungsan. Jag hade messat vad jag hade på mig plus att han hade sett en massa bilder. Jag å min tur hade inte den blekaste om hur han såg ut. Vid scenen satt en hel drös män i rätt ålder. Får ett sms " men shit vilken ful väska du har =)" Tänk dig då att jag står där mitt framför scenen lagom nervös. Inser att jag är iakttagen och tittar mig förvirrat runt. Då kommer " nästa sms " var inte blyg, kom fram och säg hej" sen ser jag en mkt snyggare kille än jag vågat hoppas på sitta och asgarva och vinka åt mig.

Därför är han Mr Dryg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga att jag finer det lite småt komiskt men det e lätt för mig att säga som inte upplevde det.
Skulle nog tro att jag skulle bli allmänt frustrerad om någon gjorde så mot mig.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Tro mig, jag tycker det är mkt komiskt! Han är som en frisk vind bland alla andra som tassar på tå, är rädda för att vara för på och så måna om att vara korrekta hela tiden.

En färgklick bland den grå massan. Men det är ju vad jag tycker, många skulle säkert bli skrämda.

Anonym sa...

Jag gillar Mr Dryg! Påminner om Caesar, fast med självförtroende ;)

Supergirl sa...

Caesar: Jag gillar honom oxå! =)

Anonym sa...

underbar historia.. tycker han verkar grymt självsäker.. lite sexigt..