fredag, augusti 08, 2008

Romantik

Jag har länge tyckt att bland det mest romantiska sättet att träffa någon borde vara via bloggen.

- Hur träffades ni?
- Vi läste varandras dagböcker och då sa det bara klick.
Håll med om att det är sjukt romantiskt!

Jag dejtade en gång en annan bloggare en kort tid, tyvärr sket det sig, men det är väl det närmast jag kommer komma.
Men nu har jag med min Salanderhjärna fått nyss på att två av de bloggar jag brukar läsa faktiskt verkar ha förälskat sig i varandra. Det låter väldigt lovande och jag är lite avis på sättet de träffades.
Läste varandras bloggar...
Suck vad fint!

8 kommentarer:

Turtlan sa...

Å Romantiskt värre!
Låter smått ljuvligt och spännande framför allt!

Pss... vilka är de? ;-))

.perpotator sa...

får man gissa? ;)

Supergirl sa...

Turtelgirl: Visst gör det! Bättre än att träffas på äckel spray iaf =)

Åh jag är faktiskt världens bästa på att hålla hemligheter, så jag säger inte ett ljud =)

.perpotator: Hmm okej, bara för att du är, du så kan du få gissa ;)

Anonym sa...

Inte dissa Spary nu, det är mitt sista hopp ;) Jag är också nyfiken vilka bloggar det handlar om...

Varför vara perfekt.. sa...

Spray råkar vara mitt sista hopp just nu me......

Yrsa sa...

Jag träffade en kille så förra sommaren =).
"Dejten" gick jag under som alias i hans blogg när vi sen träffades och sexade loss *S*.

Men vi hade bara sex några ggr och blev sen jättebra kompisar. Nu är han min "låtsas-brorsa" och sambo med en annan tjej.

Så det kan gå!

Yrsa sa...

Caesar: Du, du läser ju en massa singeltjejers bloggar... RAGGA PÅ!! ;-P

Supergirl sa...

Caesar låt mig presentera Linda.

Linda, det här är Caesar =)

Yrsa: Det verkar som det gick bättre för dig än för mig. Han stängde ner sin blogg och vi hörs inte alls längre. Det är synd för bloggen var riktigt grym och ja, han var riktigt trevlig oxå