söndag, augusti 17, 2008

Avgjort men ändå inte.

Det blev väldigt lika.
47% till Knäskak
53% Till Mr Dryg


Fast då har jag nåt att bekänna. Jag röstade oxå. Utan min röst skulle det blivit oavgjort.

Men nu är statusen följande. Mr Dryg lovade att han skulle ringa igår. Men han ringde inte. Inte ett ljud. Det beteende gör mig totalt avtänd. Säg inte att du ska ringa om du inte tänker göra det, och inser du att du inte kommer hinna så skicka ett sms eller ring en snabbis och säg det.
Det är andra gången han gör så här, och jag kanske är hård men jag tänker inte ta det.
Det är väldigt enkelt, för att jag överhuvudtaget ska inledda något med någon så krävs det att jag ska kunna lita på personen ifråga. Jag vet att han har tok mkt just nu, men ikväll åker han hem till Stockholm och om han inte hör av sig idag så lutar det åt att jag avslutar det här. Vilket suger hästblalle för jag gillar verkligen honom.

Jag kanske bara ska ge upp det här med kärlek och bli älskarinna åt skitstöveln istället. Han vill att vi ska resa bort tillsammans i veckan.

5 kommentarer:

Yrsa sa...

NÄ!
Killar är så jävla konstiga!
De saknar mobil- och msnhyfs!

Jag tror ibland att vi ska skriva en lista och sätta in i de största dagstidingarna där vi säger att HÖR av ER! Även om det bara är för att säga att ni inte hinner höra av er. Vi behöver den lilla lilla gesten från er så vi kan känna oss lite lite lugnare. OM vi är lugna innebär det att ni kan slappna av och om vi alla är avslappnade så blir det mer sex till alla ;-D.

Näe förlåt... Jag ska inte skämta bort det hela.

Dålig stil att inte höra av sig.
Säg det till honom: Jag blir besciken när du inte hör av dig när du säger att du ska göra det. Så låt hellre bli att säga det isf.

Så får han ta ställning till det.
Kan han inte ta det så är han ändå inget att ha!

*kram*

Anonym sa...

fy fan, jag håller med yrsa. Killar kan vara så jävla konstiga! jag glömmer också ibland att höra av mig men INTE till personer jag har flört med. dålig stil och ohyfsat. jag tycker att han ska få några procent avdrag i "tävlingen".

Supergirl sa...

Yrsa: Jag håller verkligen med. Har funderat på att höra av mig och säga något liknande, men samtidigt vet jag att han är väldigt pressad och vill inte lägga till en sak till som han måste göra, men då kanske jag är för snäll för jag mår ju inte direkt bra av att vänta.

SITC: Nej exakt, jag fungerar på samma sätt. Om jag är intresserad så upptar personen i fråga stor del av mina tankar och då är det ju omöjligt att glömma. Frågan är hur det är för killar?

Anonym sa...

För att svara på SG inläg så kan jag bara säga hur det är för mig.

Jag personligen skulle inte klara av att hålla mig ifrån någon som jag har känslor för hur små dom än är och säger jag att jag skall ringa så gör jag det.

Vist har det hänt att det inte har gått men då e det bara för att mobilen inte har ström eller att
man har fåt någon typ av förhinder.
Men regeln där för mig är att höra av mig så fort det bara går även om det bara e ett sms mitt i natten.

Förstår din frustation men va inte för hård mot honom innan han får förklara sig.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Tack för att du svarade.
Killar är som jag trodde inte så olika tjejer på den punkten.

Men du är klok, det var bättre att höra hans sida av saken än att bara döma ut på förhand