fredag, augusti 15, 2008

Spännande

Jag följer omröstningen här bredvid med stor spänning.
Just nu leder Knäskak med 53%, farligt jämnt.
Skönt att slippa bestämma själv =)

Igår "sprang" jag på Knäskak igen. För att göra det hela ännu mer förvirrade så kände jag absolut ingenting och inget subtilt flörtade ägde rum. Vad som däremot hände var att jag blev utskrattad av mina vänner när jag presenterade honom.
Är det han som är knäskak?
Japp.
Men vad har han på sig SG?

(ett par för stora jeans utan någon som helst passform uppdragen till bröstkorgen)

Och återigen är det där med att jag tycker det är sexigt, att jag ser det ingen annan ser. Och den där auran av oskuldsfullhet som omger hela honom.
Fast hade jag röstat själv i enkäten här bredvid hade det blivit på Mr Dryg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill inte rösta för jag saknar Mr Snygg på listan.

Basåattduvet. ;)

Anonym sa...

Ärligt talat, jag följer din blogg med spänning, men båda dessa killar verkar vara riktiga svin. Killar som inte kan få en flicka på egna meriter utan som måste spela ett spel och göra tjejen osäker för att hon ska bli intresserad.. Jag lovar, det finns riktiga män där ute, de är bara lite svårare att hitta..

Supergirl sa...

Lattegirl: haha det kommer inte att hända, tyvärr. Vi är bara vänner och jag har absolut inga känslor för honom på det sättet tyvärr.

Men din röst är noterad =)

My: Vad roligt att du ville skriva =)

Fast jag tycker du är lite orättvis. Varför upplever du dem som svin? Jag tror inte att någon av dem spelar spel, det handlar nog om lite andra saker. Tro mig svin har jag ingen lust att ha att göra med.