söndag, augusti 03, 2008

Den envise jäkeln!

Han har fortfarande inte hört av sig!
Han måste ju ha missat helt hur otroligt oemotståndlig jag är, och här gick jag runt och trodde han var smart.

Om det skulle bli något mellan oss så kommer jag nog inte få det helt lätt. Fast frågan är ju faktiskt om jag vill ha någon som inte avgudar mig tillräckligt mkt för att hålla sig borta från mig så här länge.

Jag antar att han hör av sig imorgon då, om vi hördes på torsdag kväll senast? Inte för att jag bryr mig det minsta, om nu någon trodde det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

finns det något värre än att gå runt och stirra på telefonen? Värsta tortyren om du frågar mig!!

Anonym sa...

Ännu en gång har du lyckats hitta exakt rätt namn på rätt person - Mr Dryg verkar vara riktigt DRYG.

Det irriterar mig att någon ska utsätta dig för det här spelet, när de påstår sig tycka om dig så himla mycket. Varför spelar han spel då???

Förmodligen tror han att han är Guds gåva till kvinnan, eller?

(Mr Dryg du är dömd på förhand!)

Anonym sa...

Han verkar inte veta vad han går miste om eller hur man beter sig mot någon som man e intreserad av.

Jag personligen skulle inte klara
av att inte prata med den personen jag är intreserad av.

Och jag håller med single & hossan.

/Nova

Maalin sa...

Det är ju en lek, och den är lite rolig dessutom. Han är fräck på ett charmigt sätt. Jag hade nog tyckt det var lite roligt :)

Anonym sa...

Stalka lite på honom då, jag är så trött på alla spel som skall spelas hela tiden.
Jag har spelat dom alla men vill man spela spel kan man köpa sig ett monopol.
Buda över ett monopol till Mr Dryg! ;)

chaos sa...

Nej, men fy vilken jobbig kille! Nu får han väl ändå ge sig! Men stå på dig! Han kan ju inte få vinna...eller hur? ;)

Yrsa sa...

Suck, suck, suck

Jag är så trött på att spela svår eller att bli spelad svår inför...

Kan inte folk bara vara?!?

*mutter*

Supergirl sa...

SITC: Svar nej. Det är extremt jobbigt!

Hossan: haha nog är han dryg alltid, men på ett ganska charmigt sätt.

Om han körde spelet att inte höra av sig för att göra mig intresserad så hade det gått bort men nu var det ju en utmaning så då känns det okej.

Nova: Jag är ju oxå intresserad och jag hörde ju inte heller av mig. Det var ett spel en lek.

Maalin: Exakt, han är fräck på ett charmigt sätt och innan hjärnspöken började härja i mitt huvud så var det underhållande. Synd att han klarade det =)

Lattegirl: Det var mer en lek än ett spel och då är det okej. Men absolut spel går fetbort.

Choas: Haha han vann, men det känns okej, Det gick ju ändå fyra dagar. Jag är nog inte helt ojobbig heller =)

Yrsa: Kul att du hittat hit! =)
Jag vägrar konsekvent att spela spel, men det kanske är därför jag är singel oxå =)