söndag, augusti 31, 2008

Hemma bäst

Trycket i öronen från flygresan har inte lagt sig än men jag vill meddela att SG är hemma igen.

Godbitar från resan:
Jag har sparkat en turk i huvudet.
Nästan hånglat med en 19-åring.
Faktiskt haft två män som bråkat om mig på riktigt.
Inte bråkat med klister tjejen som jag fruktat utan haft riktig kommunikation.
Haft feber och varit sängliggande.
Gömt mig på hotellet en hel dag pga galen stalker, och faktiskt varit riktigt rädd.
Lovat Mr Dryg att inte röra någon annan, och hållit det. för att sedan få panik över det.
Solat och badat.
Längtat hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var värst rent!
Du har hunnit med mycket på den resan och ändå var det bara ett utplock....
Intressantast lät spark i huvudet (jag förmodar att det var av misstag..??) och hemskast lät stalker-grejen - du berättar väl mer när du sovit av dig.
Trevligt att ha dig hemma igen!

Anonym sa...

Välkommen hem Sg

/Nova

Supergirl sa...

Hossan: Jo, du känner väl mig vid det här laget, Inte den våldsamma typen. Sparken var ett misstag =)
Jag ska berätta mer när jag får tid.

Nova: Tack!