torsdag, augusti 21, 2008

Tack Ellinor!

Ellinor är så himla söt som skrivit en låt till mig! Jag är så sjukt ärad. Sen att hon är 13 och låten inte är någon fröjd för mina öron, struntar jag i. Hon har ändå skrivit en låt till mig. Det är hur stort som helst!



Jag e supersmart
Slösar inte med min tid
Försöker alltid tänka klart
Jag e supercool
Och jag gör min egen grej
Så snälla kan du flytta dig

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Du är sockersöt
Men det betyder ingenting
Du beter dig som ett nöt
Jag e underbar
Och om du nånsin fattar det
Sms:a får vi se

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl
I´m Supergirl

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

4 kommentarer:

Suntui sa...

Men så jävla skön text!

Hahahahaha!

Nu väntar vi alla bara på att Superboy ska födas.

Supergirl sa...

Suntui: Haha vist är den.

Jag hoppas han redan är född för 30 år yngre är lite mkt för tom mig =)

Anonym sa...

Hahaha, den låten var ju kanon! :-D

Känn dig hedrad. ;)

Supergirl sa...

Lattegirl: haha eller hur!

Känner mig grymt hedrad ;)