onsdag, augusti 20, 2008

Älskar, älskar inte

Han ringer, och vi pratar lite. En kollega till honom kommer in. Säg något på ditt språk säger han till henne. Hon säger något. Han upprepar vad hon sagt till mig. Vad betyder det frågar jag. Det betyder jag älskar dig hör jag från en röst bredvid honom. Haha säger han, men det gör jag fan nog, älskar dig.

Tystnad. Jag som springer i trappor, stannar mitt i en rörelse. Blir blodröd i ansiktet. Han sa vad?

Du SG, jag måste gå nu. Jag ringer dig ikväll.

Alltså jag är inte blåst, jag fattar att det inte betyder det som det är tänkt att betyda, men ändå. Det är det närmaste jag kommit på tre år =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har läst din blogg ett tag, och jisses nu händer det grejer. Spännande och inte helt otrevliga samtal när ni väl talas vid. :)

Anonym sa...

galet, galet.. jag ryser!! jag har inte fått den på 3 år jag heller så jag fattar hur det känns!! ser fram emot fortsättningen på storyn!

Anonym sa...

aaaah the sweet. /M

Yrsa sa...

Oj!!

Ser fram emot fortsätttningen =).

Njut så länge!!!

Varför vara perfekt.. sa...

Vad gulligt! =D

Supergirl sa...

Maria: Välkommen hit! Ja, när vi väl finner tid till varandra så är det perfekt =)

SITC: Jag kan inte direkt säga att jag tar åt mig, det är på tok för tidigt att säga något sånt. Men kul iaf.

M, Yrsa och Linda: Jag tror inte jag ska läsa in så mkt i det. Men han gillar mig nog iaf =)

Tillsammans-bloggen sa...

Härlig känsla. Kör på nu!

Supergirl sa...

Eller inte: Välkommen hit! =)
Jag kör på så gått det går.