torsdag, augusti 14, 2008

Interaktiv blogg

Vi kör bloggning med en twist.
Om Knäskak vinner omröstning här till höger så lovar jag att lägga in en move som inte kan missupfattas. Ni verkar ju alla vara rörande överens om att det är honom jag ska satsa på. Tydligen ser ni nåt jag inte gör, så jag litar på er =)

Men, det får nog vara lite mer statiskt urval för att det ska räknas.

Bara för att vara lite extra tydlig så är det alltså knäskak som flyttar till andra sidan Atlanten om mindre än en månad.

Så lek gud och rösta nu =)

9 kommentarer:

Suntui sa...

Jag är ledsen. Jag kan inte rösta på någon av dem.

Keep looking I tell ya.

Yrsa sa...

NÄÄÄÄ Jag har missuppfattat helt =(

Ta mr. dryg!!!

Anonym sa...

Jag e fövirrade när det gäller dina två kandidater.

Knäskak skriver du om med en sådan passion och längtan så jag tycker det verkr vara hab som e den rätta för dig.
Men å andra sidan så sticker han snart och den andra skriver du oxå om med en viss längtan men den upplevs inte så stark som knäskak.

Så jag kan inte rösta med ett gott samvete hära för mig skulle det bli båda eller ingen.

/Nova

Anonym sa...

Du är skön du, Inget fel på din kreativitet kan man ju säga. Allt möjligt smått och gott hittar man här. Fortsätt så!!!

Unknown sa...

Hur länge ska han vara borta? Knäskaken, alltså?

Alltså, dryga killar ska man inte uppmuntra (såvida han inte blir o-dryg såklart) och killar som ska flytta till andra sidan atlanten finns det ingen som helst anledning att satsa på. Det faller på eget grepp, liksom.

Anonym sa...

Jag röstar på Dryg. Snälla killar får aldrig kyssa vackra flickor ;)

Supergirl sa...

Suntui: Jaha, suck! Varför gillar du inte Mr Dryg?

aja, det blir nog ingen av dem iaf, om man kollar på det faktum att jag är evigt singel. =)

Yrsa: Noterat =)

Nova: Det kan nog ha att göra med att jag känner Knäskak bättre och har "hållit på" med honom i över ett år. Jag tror Mr Dryg har stor potential att väcka riktigt starka känslor.

Båda blir det nog inte, det är nog inte så snällt ;)

Anonym : Tack! Glad jag blir! Gör så gott jag kan =)

LMIL: Knäskak ska till att börja med vara borta ett år, men ev längre. Han säger själv att han inte vet förrän han kommit dit.

Mr dryg är egentligen inte så farligt dryg. Jag kallar honom det på riktigt. Så han fick hetta det här för att retas typ. Jag kan berätta i något inlägg senare varför.

Caesar: Så sant faktiskt!!

Anonym sa...

Inte inleda något med Knäskak när han snart ska ge sig iväg.
Och Mr Dryg, nja, jag tycker i så fall att det är HAN som ska pussa på Dig (för att börja någonstans).
Fast jag tror ändå att det kommer någon annan som är bättre och där era tidsscheman stämmer bättre ihop för att ha ett fungerande förhållande. :-)
Jag röstar blankt denna gången....

Supergirl sa...

Hossan: Nej, jag vet att det är dumt att inledda något med knäskak. Men sen när styrde förnuftet och kanske är det lite befriande att ha ett slutdatum på det hela.

Mr Dryg pussar nog gärna på mig, så fort han får tid =(

Jo det är klart det kommer komma med någon annan. Fast det känns lagom intressant just nu.