måndag, augusti 18, 2008

Hota med stryk!

"Du förtjänar smisk!"

Skickade jag till Mr dryg. Han ringde upp en minut senare. Förlåt, förlåt!
Jag sa att jag var besviken för att han sagt att han skulle ringa och inte gjort det och var tydlig med att jag inte uppskattade det.
Han berättade precis som jag visste att han har haft fullt upp. Varit upptagen från 6 på morgonen till 22 på kvällen. "Jag har inte ens haft tid att tänka å min mamma" tydligen är det riktigt illa då.

Han har iaf lovat att vi ska ses i veckan om han så ska trolla. Och jag tror inte han kommer våga, inte ringa när han sagt att han ska igen.

Det känns sjukt bra. Jag håller verkligen på att falla för honom och jag tror att det känns bra.

15 kommentarer:

Maalin sa...

Jag blir så himla glad :) Heja Mr Dryg!

Yrsa sa...

Oj hoppla!!
Finns det en man i världshistorien som alltså kommer att höra av si gnär han säger det???

GRATTIS till dig som hittat honom!!
Fall fall fall! =D

Anonym sa...

Grattis :) Betyder det att jag inte får jobbet..?

Anonym sa...

Nu blir jag riktigt glad för din skull.
Fast jag blir lite avis oxå vill ju oxå träffa någon fin person.

Yrsa varför har du så låga tankar om oss killar?

/Nova

Yrsa sa...

Nova: Det är min lott här i livet!

Näe, men NÅN måste ju hålla uppe fasaden om att alla män är svin.

Det vore ju hemskt om jag sade att ni luktar godast av allt; som nybakta bullar, nytvättade kläder, en höstdag när solen kikar fram efter regnet. Att ni smakar som de godaste söta bären på nygräddade våfflor. Att ni får mig att le och tindra som ingen annan. Att ni ger mig rosor på kinden och solsken i blick. Att jag inget annat vill än att lägga mitt huvud på er axel, känna er doft, er närhet, er trygghet, er värme.
Nova. Jag kan inte leva utan män. Jag är en manoholic...
SÅ därför använder jag som försvar att ni äro ena hemska kreaturer som inte är vatten värda.
Sen har ni en tendens till att vrida mig till vansinne. Ni gör mig tokig! Var inte helt alldeles gudomligt underbara och samtidigt helt jävla omöjliga! *S*
DU får en kram som bevis på att jag faktiskt inte hatar män utan älskar er =)

Supergirl sa...

Maalin: Tack söta du.

Yrsa: Jo då, men man måste hota med stryk om de inte gör som de ska. Det är jäkla sätt att man måste uppfostra män på nytt. Vad gjorde mammorna på 70-talet. Inte var det uppfostra sina söner i vett och etikett iaf.

Caesar: Nej, men jag har lovat det till dig ju. Det finns plats för er båda. =)

Nova: Du känner väl mig, det är bara en tidsfråga innan det går åt helvete.

Och jag vet att man vill träffa någon, men kanske hittar du någon fortare än du tror ;)

Yrsa: exakt så! Underbar kärleksförklaring.

Turtlan sa...

Men samtidigt har jag svårt att förstå hur man kan vara SÅ upptagen så man inte hinner att ringa på all dessa timmar?

Vill man ringa så gör man sig tid....

Men jag hoppas det ordnar sig för även jag har gtåt över till hans parti.

Anonym sa...

bra jobbat där tjejen! japp, helt rätt att höra av sig i det här fallet... är glad för din skull! kram

Anonym sa...

Ja, då hoppas vi att han håller det och kompenserar för sina försumelser... ;-)

Anonym sa...

Yrsa tack för kramen du får en tebax.

SG inte gå och haverera det hära nu om det känns så bra.

Äh jag e för skum i tankesätet för att hitta någon har ju redan gått 2 år som singel och innan des så gick jag 15 år som singel så jag får nog vänta 13 år till innan jag tar mod till mig igen ;-)

/Nova

Douglas sa...

Haha klockrent sms, humor går alltid hem! Bra taktik ! Att "lära en kille en läxa" är garanterat självmål och en korkad taktik mot vilken man som helst med ett uns självaktning. Det räcker med att man haft en mamma i livet som lärt oss en massa läxor...ha ha ha. Man behöver inte en till.

Hoppas allt går bra!
Kram
/Douglas

Supergirl sa...

turtelgirl: Jag kan förstå att man är så upptagen, har själv haft perioder då jag inte hinner alls. Men är man intresserad så tar man sig tid. Men han kanske inte har hunnit bli just så intresserad.

SITC: Ja, det känns bra! Hoppas han lärt sig sin läxa.

Hossan: det ska jag se till att han gör så fort jag får chansen ;)

Nova inget sånt snack nu. Jag vet att du är fin och det bara är en tidsfråga innan du träffar någon som det känns bra med. Vi fixar det här. Jag finns här vid din sida. Du är bra glöm inte det!

Supergirl sa...

Douglas: Nej det är klart man inte är ute efter att lära någon en läxa. Men samtidigt måste man markera vad som är okej och inte. Jag tycker faktiskt jag skötte det bra, om jag får säga det själv ;)

Anonym sa...

Tack för förtroendet men tyvärr saknar jag det för mig själv vilket nog kommer ställa till det på torsdag när jag skall på anstälnings interljuv.

Har mer förtroende om mig själv när det gäller mekanik och teknik då men det hjälps inte.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Testa att tänk så här: Om du var någon annan en vän till dig själv. vad skulle du säga. Se på dig utifrån. Vad skulle du trösta denna vän (som är du själv) med för ord. Vad skulle du lyfta fram för egenskaper? kanske hjälper det lite.

jag tror på dig och kommer hålla tummarna på torsdag!