söndag, mars 02, 2008

Segast

Jag och Bästa tjejen festade till det ordentligt igår. I stället för festkväll ute på lokal lät vi dock skitstöveln skämma bort oss genom att bjuda på vin, mat och spa. Endast det bästa är gott nog för mina prinsessor tillkänna gav han och för en tjej som inte är van vid har skämmas bort kändes det som precis som det jag behöver.

Han envisades med att vi skulle prata om hur jag mår med hela historien om P, men jag känner mig ganska färdig med att älta det hela. Och när jag har vänner som anstränger sig till max för att jag ska må bra och tydligen oroar sönder sig för mig, känns det rent av rent idiotiskt att ens tänka på någon som P. Jag hade fel om honom och jag är inte en mindre människa än att erkänna det. Jag blir inte kär i fegisar. P är en fegis. Mysteriet löst.

Jag har nu sadlat om till status singel igen även mentalt och sitter här i min soffa bakis som bara den och törstar i det extrema efter mänsklig närhet från en stark manskropp. Men som lagen är, så är mobilen tyst och tom på oanständiga förslag. Har messat lite fram och tbx med valpen som jag dejtade lite innan P. Han verkar inte riktigt nöjd med att jag bara försvann och spelar svårflörtad. Svårflörtade pojkar är också oattraktivt! Om jag ska dejta någon så ska han komma så fort jag kallar, allt annat är dålig stil!=)

4 kommentarer:

Turtlan sa...

En "skitstövel" som har ett spa?
Han kan inte vara en skitstövel! Han får stilpoäng av mig! Så gôtt!

Jag lägger till på min "mankravlista": Bubbelbadkar i hemmet!
Det gillar jag! Att bubbla alltså + lite bubbel i glaset!

Turtlan

Supergirl sa...

Haha nä han har inte ett eget spa han bjöd oss på hotell. Men det var extremt gulligt. Han vet hur man vårdar skadat hjärta. Speciellt som han inte fick ut något själv av det.

Citykillen sa...

Skärp dig. Du vet att jag var trött igår. Kan inte bara komma då!!

Supergirl sa...

Hjärtat när jag kallar så kommer du, det är bara så! Men okej för att det är du så får du en chans till men då är det bäst för dig att du står här i givakt då. ok?