onsdag, mars 26, 2008

Rosenrasande

Idag är jag rosenrasande. Så där arg så jag nästan vill slås. Dagens slutsats är att jag är för smart för mitt eget bästa. Tänk vad mkt enklare livet hade varit om jag föddes som en korkad bimbo. Då hade jag iaf inte tyckt att den här dagen var en skitdag när jag avslöjade skitstöveln som den riktiga skitstövel han faktiskt visade sig vara.

Nu är jag för arg men imorgon kanske jag berättar. Det gör ont när man blir sviken av någon som man trodde var en av sina närmaste vänner iaf. Att jag blir förvånad kanske visar att jag trots allt inte är speciellt smart...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inte mycket till tröst kanske, men om han nu är en sån skitstövel, var glad du kom på det nu. Vet ju inte vad han gjort/sagt, men hade du inte insett det så hade det kunnat bli ännu värre!

Anonym sa...

Klart att du är smart! Du gav honom rätt namn direkt ju, du visste det från start men valde att blunda ett tag. (sånt som händer)

Anonym sa...

men, hur blir det med den där festen med ck å alla singelsnopparna?

Supergirl sa...

Liza: Jag har ju bara slösat två år av mitt liv på honom, men jag sörjer inte människor som inte förtjänar min vänskap så mkt har jag faktiskt lärt mig.

Hossan: Du e så söt Hossan!

Ylva: du är bra sugen nu va? =) Jag får styra upp något med Ck till helgen kanske. Jag har ju brudarna klara men jag vet inte hur han har det med pojkarna =)

Anonym sa...

mm..det vore najs:)

nattinatt

Supergirl sa...

Jag lovar att berätta om det blir ormgroppsfest i helgen =)