måndag, mars 24, 2008

Oknullad

Mr snygg kom och hälsade på igår. Det var super duper mysigt och vi hade verkligen jätte trevligt. Det smög sig in lite pussar och hålla handen. Han funderar på om vi kanske ska åka bort någonstans innan sommaren på en kortare week end och jag tycker det låter helt okej även om jag kanske hellre skulle föredra att åka med någon annan som första val. I går sa han även orden. "Jag tycker verkligen jätte mycket om dig Sg!" Och det har jag väl förstått så men med tanke på att vi dejtat i ett halvår och det var första gången han sa det så blev jag lite förvånad. Men allt det där är orelevant för tror ni det inte slutar med att jag inte får ligga den här gången heller!

Jag är en kvinna med en ängels tålamod, men det finns gränser även för mig. Så jag frågade rakt ut om han inte tände på mig längre? Men så var självklart inte fallet utan jag var så sexig så. Så jag fråga om han ligger med någon annan, men även där är svaret negativt. Sen skrattar han åt mig och frågar om jag tycker det är jobbigt att han inte vill ligga med mig, om det gör mig frustrerad och svarar uppgivet att det är skitjobbigt. Han skrattar högt och säger att kommer du ihåg när vi började dejta och du inte ville ligga med mig. Nu vet du hur det känns, och hur många killar har du inte sagt nej till. Så helt plötsligt har frågan om vi ska ligga eller inte blivit en kamp mellan könen och en hämndaktion för att jag inte ville ligga med honom när vi precis börjat dejta.

Jag förklarar lugnt och stilla medan jag bäddar åt honom i soffan att jag ska åka bort med ett gäng tjejkompisar med fredag och det inte är så smart av honom att skicka iväg mig sexuelltfrustrerad. För chans är mycket stor att jag kommer ligga med någon annan då. Skrattar bäst som skrattar sist!

8 kommentarer:

Anonym sa...

herregud, du lär verkligen ha sex nästa helg så som han håller på och triggar dig. Det är inte bra att gå omkring som en tickande bomb =)

Citykillen sa...

Här får det tvättas trosor. Det kan jag säga. Och vad är då bättre än att åka till Bad Kissingen.....

Turtlan sa...

Det är allt ett märkligt förhållande Ni har nu.....
Varför är han sådär? Väntar han ut Dig på något sätt?
Sen så sover han över och inte åker hem.... märkligt det hela.
Tufft utan tvekan speciellt om man hellre ville inte vara o....

Turtlan

Citykillen sa...

Han är ju bara kille.

Supergirl sa...

Latja: Det är verkligen livsfarligt, om jag har sex med någon annan nu så är det faktiskt hans fel =)

Citykillen: Haha, ja du får ta med mig dit näst gång du åker =p

Turtelgirl: Jag vet inte riktigt vad vi håller på med. Som sagt har nog aldrig något förhållande förbryllat mig mer. Han kanske ser mig som en killkompis, med bröst typ =)
Jag har faktiskt behov av sex speciellt om man har en väldigt attraktiv kille bredvid sig som ska hålla på och tafsa. Man borde inte få hångla om man inte vill fullfölja det man påbörjat =)

Citykillen: Om jag inte sett ordentliga bevis på det så hade jag blivit tveksam. Hm undrar om han genomgår en könsoperation.. det skulle ju förklara en hel del haha

Anonym sa...

Han e allt lite skum han, för att vara kille - är det inte meningen att de ska vilja ALLTID - ha ha ha....

Ta för dig nästa helg!!!

Han kan knappt anklaga dig - du har ju varnat honom ;-)

Citykillen sa...

Hossan. Nej, det är tidernas största könsmyt. "Att killar alltid vill"

Vägra ligga, säger jag!

Supergirl sa...

Hossan: haha ja i en perfekt värld kanske det är så =)

Ja, jag ska nog ta för mig som sagt han har blivit varnad. Får jag ingen åktur innan fredag räknar jag det som fritt fram haha tänk om en kille skulle säga så =)

Citykillen: Att du har mage att våga driva sån propaganda på min blogg. Ge killar idéer om att sexvägra!!! Ni ska vara redo alltid, det är väl därför ni finns =p