måndag, mars 03, 2008

Nothing compares...

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Maj 1990.
Jag och min gula nya freestyle ligger på gräset på The Mall i Washington DC, med utsikt mot Capitolium. Jag var på besök hos mina au pair jobbande kompisar. De jobbade på dagarna, jag utforskade staden på egen hand.

Då lyssnade jag på den här låten.
Då var det en låt som grep tag i mig och säkert de flesta.
Nu är det en lika kraftfull låt och jag tänker direkt på någon viss!

Tack SG att Du la ut den här låten!!!

Supergirl sa...

kanske var lite subtilt tillägnad någon =)

Visst är den fin! Kul att du gillade den!

Suntui sa...

Borde inte du veta att jag har pms nu? När jag hör den här låten så får jag god lust att straffa dig genom att tvinga dig att komma hit med en chokladkaka och ett paket kleenex.

En annan låt som osökt tar sig in i mitt huvud är:
AAALL BYYY MYYYSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELF!
DON´TWANNABE AAAL BYYYY MYYYYYYYYSEEEEEEEEEEEEEELF AAAAAAANYMOOOOOOOOOOOOOOORE.

Var e vodkan..

Supergirl sa...

Suntui: Det är bara att ringa det vet du så kommer jag springande med vodkan i största hugget. Superflickan kan du lite på!