måndag, mars 10, 2008

Döm mig icke

Det kan vara så att jag kanske någon gång under min förtvivlan över att P dumpade mig ringde till Mr snygg med tårarna rinnades ner för kinderna. Jag säger inte att det var så, men det kan ha varit så.
Det skulle i sin tur kunna ha lett till att Mr Snygg blev het på gröten och började ringa som en galning igen och då skulle det kunnat ha varit så att jag kanske kände mig lite små tvungen att träffa honom igen. Detta skulle också kunna följas av att vi kunde ha träffats igår och att han började planera hur vi skulle tillbringa semestern ihop...i juli!!!

Det skulle kunna vara så att ovanstående är helt sant eller så är det en hm.. lite obekväm röra som jag fantiserat ihop.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan vara så att den där lilla inom en (som kallar sig uppmärksamhetsbehov) har talat och handlat.

Suntui sa...

Du är en drottning och han är typ.. (bättre ord för smuts tack).

Dessutom luktar hans mamma badboll.

Anonym sa...

Närhetssjukan kallar en av mina vänner det... och det är asjobbigt när den slår till... jag vet..

kram

Turtlan sa...

Tja att Du ringde honom kan vi bortse. Förlåtet när livet krisar.

Men att han sen tar tillfället och försöker få Dig på kroken igen kan man verkligen undra över!!!

Citykillen sa...

Han ville ju ligga.

Kan man verkligen "blame:a" honom för det?

Anonym sa...

Jag tycker att du är ROLIG och även en Superflicka har rätt att ändra sig och bestämma om, och om igen, om hon vill - SÅ DET SÅ! :-D

Supergirl sa...

Latja: Jag tror du kan vara något på spåren =)

Suntui: haha du är skön du.

Liza: jo visst är det så men då är han ju verkligen inte rätt kille för mig.

Turtelgirl: Du är helt opartisk nu haha

jag vet inte, hade P ringt mig hade jag nog försökt få honom på kroken igen jag med under förutsättning att han kysste mina fötter samtidigt som han bad om förlåtelsne.

Citykillen:
Om det ändå vore så väl =)
Han vill titta på film med mig.
Det är jag som vill ligga.

Hossan: Haha jo det har varit lite turer. Jag vet att han inte är killen för mig men han verkar ju tycka att jag tjejen för för honom och så länge ingen annan tycker det så..