fredag, mars 14, 2008

Ett kap

Idag har jag målat på min väggmålning, och jag vet att man egentligen inte får säga så men shit vad bra jag är!! Den kommer bli riktigt super snygg när den är klar och Mr snygg har redan börjat prata om att han oxå vill ha en och beundrar den varje gång han kommer hit. Så jag har kommit fram till att jag är ett riktigt kap förutom min andra mycket underbara egenskaper (kommer inte direkt på någon så här på rak arm) så har jag även en konstnärlig ådra. Det är ju verkligen helt obegripligt att jag är singel,* förstår inte folk vilket kap jag är?
Fler friare åt Supergirl!



*typ singel iaf

7 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart är du ett kap! Det är bara killarna som inte förstått det ännu! :)

Suntui sa...

Jag har insett det för längesen.

Det finns få som springer från jobbet en fredag utan att tveka för att trösta mig med vin.

DU är bästa tjejen.

Pussar och kramar!

Citykillen sa...

Fan vad unga tjejer super mycket. Tänk på att obehagliga saker kan hända när man är full.

Jag ska återkomma om detta i ett inlägg senare idag.

Citykillen sa...

Fan vad unga tjejer super mycket. Tänk på att obehagliga saker kan hända när man är full.

Jag ska återkomma om detta i ett inlägg senare idag.

Supergirl sa...

Chaos: Plötsligt händer det =)

Suntui: Det är vad vänner gör för varandra.

Citykillen: obehagliga saker händer oavsett, lika bra att de händer med lite vin i kroppen så har man något att skylla på dagen efter.

Anonym sa...

Fler friare åt Supergirl.. kanske vore nåt för 1:a maj tåget? har ju några veckor på mig att snickra ihop lite plakat. Vad tror du om det?

Supergirl sa...

Latja: Ja låt oss alla singlar tåg man ur huset för vettiga kandidater som får oss att vilja lämna singellivet bakom oss. Får vi ihop ett tåg? =)