måndag, november 03, 2008

skeden?

Eftersom det var lördag igår så ringde telefonen i vanlig ordning när natten kommit.
Helgens fyllesamtal var dock lite oväntat.

Det var från Mr Snygg och det i sig är som det brukar.
Han var extra kärleksfylld, och komplimanger över hur fin och bra människa jag är haglade över mig. Och inte heller det är speciellt ovanligt. Ingen älskar mig så mkt som en full Mr snygg.

Det ovanliga och oväntade var att han frågade om han fick komma över och sova skeden med mig.
Inget sex, jag lovar. Jag kan nog ändå inte har druckit för mkt men jag vill bara hålla om dig, sova skeden som kompisar.

Det kanske bara är jag, men jag brukar inte sova skeden med kompisar.
Så jag berättade om min tro på den monogama kärleken istället.
Tack för sagan sa han innan han somnade.

Inga kommentarer: