fredag, november 14, 2008

Ostbågar

Ibland kan jag få för mig att göra nåt sånt där knäppt som att åka hem och lägga mig i soffan en fredagkväll, och äta ostbågar.
Gud vad jag är sugen på ostbågar.
En bra film och något bekvämare än klänningen jag har på mig.
Och sen bara att ligga där i soffan och mysa ner mig.
Men jag måste börja umgås med folk, igen.
Jag tror min soffa och jag skulle må bra av att vara ifrån varandra.
Jag ska gå ut och möta upp vänner, och om jag inte stannar för länge hinner jag kanske med ostbågarna oxå.

Ostbågar, var kom det ifrån?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gör som en annan, gör allt på en gång.
Fast man komer ju inte ut då förstås

/Nova

Anonym sa...

Ja, ostbågar är gott!

Supergirl sa...

Nova: eller så tar man med sig en påse ostbågar, klär sig i ostbågar och ger sig ut på after work =)

Anonym sa...

Hmmm kanske skall ta och testa det någon gång då. ;)

/Nova