torsdag, november 20, 2008

Jag är en kaktus

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh så känner jag mig med!

Men också som en igelkott, om någon skulle närma sig så vänder jag taggarna utåt direkt

Tror inte det är så många som vill sticka sig....

Anonym sa...

Men jag som gillar kaktusar och igelkottar.
Att det sticks lite e inga problem bara mar får något trevligt utav det.

Har en kotte på tomten oxå och han/hon har slutat att fälla ut tagarna och istället kommer fram till en.
Riktigt häftigt.

/Nova

Supergirl sa...

Hossan: jag tror vi alla gör så när vi blir skrämda, och när någon kommer för nära riskerar de att såra och då blir vi rädda.

Nova: Om man har lite tålamod så lär man sig att det inte är så farligt.

Coolt med igelkotten- de ser!

Det Mörka Hotet sa...

Åh, det där känner jag tyvärr igen...!

My Adventures sa...

awwww!

My Adventures sa...

awwww!

Supergirl sa...

DMH: Då är vi två...tyvärr