måndag, november 10, 2008

Fyra

Loggar in på anikstsboken efter några dagars frånvaro, och vad finner mitt öga.
Fyra såna där äckliga hela hjärtan.
Bajs och bajs is now in a relationship

Fy fan säger jag bara.
Jag brukar skryta om att jag har världens bästa vänner.
Så vänder man ryggen till och folk går och blir kära, lyckligt kära.
Så sjukt osolidariskt.
Jag är olyckligt kär, då ska det gälla alla andra, det är väl givet?!
Alla för en, en för alla.

Jag ska ta bort dem som vänner nu genast, behöva sådana ilojala människor i sitt liv
Efter det ska jag köpa en rullator och köra på alla som går runt på stan och håller varandra i handen.
Men först ska jag tillbringa kvällen med att jobba bort mitt liv och drömma romantiska drömmar om min soffa!

Supergirl is now in a relationship med hennes soffa

6 kommentarer:

chaos sa...

Ja, vad är det för stil! Att gå och bli lyckligt kär så där! Det borde vara förbjudet, när nu inte alla får vara lyckligt kära.
Dålig stil, helt enkelt!

Men så småningom blir det våran tur också. :)

Anonym sa...

Jag e lyckligt kär i min dyk utrustning.
Och att dyka e nästa bättre än sex.
;-)

E jag olojal som läsare då SG?

/Nova

Tillsammans-bloggen sa...

Funderar på att också ta bort alla lucky bastards. Jag menar, vad har dom för nytta av oss ändå?

Supergirl sa...

Chaos: haha eller hur.

Klart det blir, snart så, när vi minst anar det (kräks lite)

Nova: Alltså det är på gränsen, men du får nog räknas som lojal ändå, bara för att det är du=)

Eller inte: Inte ett jävla skit, det tar bara plats och tid. Vi radar upp dem och mejar ner dem.
Mohaha

Anonym sa...

Tack SG!
Jag skall be om lov nästa gång jag får för mig för sådana dumheter.
:D

/Nova

Supergirl sa...

Nova: det är okej, jag ger dig tillåtelse att vara lycklig =)