onsdag, november 12, 2008

En stulen kyss

Jag ringde Skitstövel och frågade om det var okej att jag kom förbi och gav honom en kyss, för några dagar sedan.

Är det okej om jag kommer förbi och ger dig en kyss?
Är bara glad om jag kan stå till tjänst.

Så jag gick förbi, kysste honom i den trånga hallen. Tackade för mig och gick hem. och lämnade ett levande frågetecken efter mig. Men grannar ska väl ställa upp för varandra, en del lånar socker jag själ en kyss.
Jag är fortfarande inte redo att kyssa andra. Det var det som var syftet att undersöka.

Jag kände mig otrogen.
Jag blir less på mig själv.
Hur lång tid ska det ta innan jag är över honom?
Det skulle iaf gå fortrare om han inte hörde av sig hela tiden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan nog ta ett tag tyvärr.
Tog en evighet innan jag kom över min sista och jag e inte säker att jag har kommit över henne helt än.

Du borde nog säga åt honom att sluta och att du inte tänker svara honom något mera.

/Nova

Tre stycken sa...

Tycker att han är dum som fortsätter höra av sig. Det är lite schysst, liksom.

Anonym sa...

Han är dum. Precis som tre stycken säger. Det var han som var dum och man kan inte ha kakan kvar och ändå äta upp den. Att ständigt bli påmind skyndar ju inte direkt processen att gå vidare.

Yrsa sa...

Ja, Mr Dryg är riktigt ego och dum. Men jag vet verkligen hur svårt det är att komma över nån. Skit i vad andra tycker och gå efter dig själv!

En kyss är ju aldrig fel =).

Kram

Supergirl sa...

oj! Jag har ju glömt svara på era kommentarer. Fy mig!

Nova: Det tar nog ett tag, och ibland kanske man ska låta det ta den tid som behövs.

Tre stycken: Ja, delvis iaf. Det beror väl på hans motiv till att höra av sig.

Maria: Nej det gör ju att det tar längre tid plus att man samtidigt hoppas.

Yrsa: Ja, jag måste ge mig tiden. En dag är man väl redo.

Snart planerar jag börja hångla, men inte än