söndag, maj 04, 2008

Regn hos mig

Jag snubblade över information jag inte ville ha. Det är seriöst mellan P och tjejen han var på dejt med när jag sprang på dem. Riktigt jävla seriöst tom.

De passar tydligen perfekt ihop. Jag är fan inte det minsta glad för deras skull. Jag hoppas hon dumpar honom brutal genom att vara otrogen med hans bästa vän eller bror eller helst både och i en trekant i hans jävla äckliga svindyra hästen säng.

Jävla bajs skit! Jag är sur för att jag bryr mig för jag skulle helt seriöst inte vilja ha honom tbx för allt i världen (kanske inte helt sant) Men han ska fan inte bli lycklig med någon annan, inte när jag sitter här nydumpad helt ensam hemma med min söndagsångest.

Jag önskar jag aldrig hade träffat honom, på riktigt så gör jag faktiskt det. Jag kan inte komma på något gott jag fått ut av det. Jag är sur för att jag bryr mig men det enda som finns kvar för mig att önska är att jag besparas från att någonsin se honom igen.

Nu ska jag gå och skära upp handlederna!

2 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Fick samma härliga information igår. Fan ta dom jävlarna!

Skär upp mina handleder i sympati.

Supergirl sa...

Maza: Usch, jag beklagar verkligen!
Det kan få vara hur lyckliga de vill, vi vet båda att de aldrig kommer bli så lyckliga så som de hade blivit ifall de valt oss, så det så.

Nu plåstrar vi om våra handleder, dammar av oss smutsen, ger oss ut i solen på jakt efter en smartare kille =)