söndag, maj 18, 2008

Hasta la vista

Det här vädret tar livet av mig. Mörkt och kallt i mitten av Maj och i dalarna är det snö. Jag vill ha sol och värme, det här gråa suger ur energin från min kropp. Igår låg jag följdaktningen avsvimmad på soffan hela dagen. Zappade lite på tvn för att somna strax efteråt. Partypinglan är borta. Jag klarar inte ens av att hålla mig vaken länge nog för att ha en tv-kväll. Idag verkar det dock som energin är tbx. Om några timmar åker jag på semester!! Jag fick en resa i 30år present av Rödluvan och idag bär det av. Just nu kan jag inte komma på något som skulle passa mig bättre.

Så nu gott folk drar jag iväg på världens mest välbehövd semester. Försök att underhålla er så gott det går under tiden=)

Puss!

8 kommentarer:

Anonym sa...

ha det så bra på semestern! Vart ska du, om man nu får fråga?

Anonym sa...

Ha en härlig resa nu. Ser fram emot lite uppdatering =)

Anonym sa...

Kom hem inatt från Amsterdam och jobbets koferans resa så nu skall det bli skönt att vila upp sig på jobbet igen.

Men ha en förbaskat rolig semester nu.

/Nova

Turtlan sa...

"Supergirl på resa"

När får vi veta var och sånt där?
Behöver hon pass?
Stora eller lilla resväskan?
Lyxhotell eller vedeldad stuga?

Många frågor :-))

.perpotator sa...

kom tillbaka genast!

Supergirl sa...

Dieter: Tack vännen! Klar du får fråga, men du får inget svar just nu =P

Latja: Det kommer en uppdatering..snart!

Nova: haha, slappna av på jobbet? vilket lyxjobb du måste ha =) Hoppas du hade det superbra i Amsterdam.

Turtelgirl:
Pass, ja.
En för liten väska som alltid.
Hotell, men inget lyx.
Frågar man inget får man inget veta ;)

.perpotator: Jag hörde dig roppa och kom hem så fort jag bara kunde!

Anonym sa...

Ne då det e ett tungt och stressigt jobb jag har men i Jämförelse med våra konferans resor så e det ett lätt jobb.

Jodå det var bra lite för bra kanske

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Du har det som jag alltså. Stackars oss =)

Det är väl nackdelen med att åka hem att man saknar det när man kommer hem, men ibland är det skönt att komma hem oxå.