fredag, maj 02, 2008

Clark Kent

Enkäten är avslutad och jag måste säga att resultatet är något överraskande.
Tack alla som röstat!

Clark Kent finns där ute, fortsätt leta. 10 (38%)
Ta mig istället. 6 (23%)
Jag är så sjukt trött på dina pojkar! 4 (15%)
Mr söt, verkar vara allt en flicka behöver. 3 (19%)
Mr Snygg verkar vara det bästa valet, det hör men ju på namnet. 1 (3%)

Jag är självklart mycket smickrad över att 6 stycken av er läsare tycker jag ska välja dem istället, behöver jag säga att jag är extremt nyfiken. Varför är ni så blyga? =)Någon som vågar ge sig tillkänna? ;)

4 stycken är trötta på mitt snack om olika pojkar, vilket självklart också gör mig nyfiken. Vad vill ni att jag ska skriva om istället, och varför läser ni? Det är ju till stor del en singelblogg så det kommer nog alltid förekomma inlägg om singellivet.

Tankar?

20 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Jag hann inte rösta men min röst går också till Clark. Angående de där som är trötta så är det nog inte så allvarligt, folk blir cepe när dom får chansen att vara anonyma du vet...;)
Jag vill läsa om killar, killar, killar!

Supergirl sa...

Maza: Vad bra, pojkar lär det bli i fortsättningen oxå, men jag blir ju lite orolig att folk tycker jag är tjatig =)

Din röst är noterad =)

Citykillen sa...

Jag är fan inte anonym och jag tycker att supergirl ska skriva om annat än sina killar.

Jag tycker att hon ska skriva om handboll.

Supergirl sa...

Citykillen: Om du tillägnar en låt till mig också, så kanske jag knåpar ihop ett inlägg om handboll.

/Svartsjuk SG

Anonym sa...

Jag röstade självklart på att du skulle välja mig istället!

Supergirl sa...

Dieter: Vad härligt, jag hoppades att du skulle vara en av dom och att du står för det ger dig självklart en massa pluspoäng!

Anonym sa...

Jag står alltid för det jag gör. En av få bra egenskaper jag har ;) Den och att laga köttfärslimpa liksom...

Turtlan sa...

Skriv om killar! Vad annars?
Virkbeskrivningar och recept på Kronans kaka platsar bättre på annat håll.

Så tycker jag!

Supergirl sa...

Dieter: Det väl iaf om du frågar mig en av de bästa egenskaper man kan ha, och att du kan laga mat gör dig ju inte till en sämre människa. Ett under att du är singel =)

Turtelgirl: Jag kan tyvärr inte virka, så det blir nog svårt att skriva om det. Som sagt detta är en singelblogg och det hör väl lite till singellivet att dejta. Visst kan jag skriva om konflikten i mellanöstern oxå. Det finns ju trots allt så mkt mer i mitt liv som berör än det kanske ganska ytliga jag skriver här. Men några av er tycker ju iaf om Supergirl så =)

.perpotator sa...

Jag missade den här omröstningen. jag röstar på 'Ta mig istället'.
for real.. gör det.
glöm den där mr snygg. han har ju heltklart issues. jag har inga issues.. allafall inga som märks den första månaden..

Anonym sa...

Självklart är det männen vi vill höra om ;-)
Och även annat som du skriver för det är inte BARA om män

Anonym sa...

SG: Ja det är ett under... Större mysterium än Goldbachs hypotes.

Supergirl sa...

.perpotator: Ja, varför skulle jag inte ta dig istället egentligen? Frågan är ju om du är riktigt klok som vill ha mig =)
Nu är jag singel iaf, ingen söt, ingen snygg.

Hossan: Du är min favorit läsare, har jag sagt det?! Tack för att du märker att det faktiskt förekommer andra inlägg =)

Dieter: Det är precis lika stort mysterium som att jag utan att blinka skulle kunna rekommendera nästan alla mina singelvänner som pojk och flickvänner. Det kanske helt enkelt är så att hur pass bra människa man är inte har det minsta att göra hur bra människa man är. Vi är bara mer kvalitets medvetna =)

Anonym sa...

Jag röstade oxå på att du skulle välja mig.

Men jag velade mellan det
och Clark Kent.

För han måste vara ledig efter som Lois Lane fins/fans på spraydate.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Nu är jag ordentligt nyfiken och smickrad så klart. Kan du inte berätta lite mer om dig själv så jag vet vem det är som vill ha mig =)

.perpotator sa...

bloggragga.. don't go there sister..
du kommer bara att bli besviken. ja, inte på mig då ;)

Anonym sa...

Tja du kanske kan leta upp mig på
spraydate så får du iallfall reda på det lilla jag berättar.
Och ja du kommer nog hitta mig lätt.

Om det e mig du syftar på perpotator så kan jag lungt säga att jag inte raggar på något för närvarande.

/Nova

Supergirl sa...

.perpotator: Jag kommer bli besviken om jag inte tar dig, eller vadå? ;)

Nova: okej nu känner jag mig som världens mest trögast människa men vad är det för kön på dig? =)

Anonym sa...

Hehe tja sist jag kollade så var jag väl en kille, och det har nog inte ändrat sig över natten heller.

Tror du fick några brev av mig med mitt förnamn i och det smeknamn som
jag e van att höra och lysna till. :-)

/Nova

Supergirl sa...

Nova: haha ja nu ringer det en klocka, åh vad trög jag är.

Du är ju den söta kille som som skrev massa snälla saker till mig. Hur kunde jag glömma!