onsdag, april 30, 2008

Livet leker

Snart, snart får jag lämna kontoret och bege mig ut i solen. Jag är ledig ända fram till måndag och tänker inte slösa en enda minut mer än nödvändigt med att sitta inomhus. Någon gång kommer jag förmodligen behöva städa efter helgensfest men det kan vänta, kanske blir det gjort av sig själv?

Så sol och ledighet utan förpliktelser jag kan inte önska mig något mer just nu. Jag har även hittat en personlig väckarklocka som faktiskt får liv i mig i form av Mr söt och jag tror faktiskt att vi är riktigt nöjda med det båda två.

Trevlig Valborg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju underbart med sol men här vräker regnet ner ikväll :( Har du tagit solen o gömt den?? ;)

Anonym sa...

Såååååå... Hur går det med Mr Söt egentligen?

Anonym sa...

ja som dieter undrar, har han bestämt sig för dig nu?

Supergirl sa...

Liza: Nej solen slutade väl skinna samma stund som jag lämnade kontoret. Så typiskt, jag hade verkligen längtat efter att få njuta av den.

Dieter: Åh jag har vist inte uppdaterat er om det. Ska knåpa ihop ett inlägg strax

Anonym: Ja det är det ingen som vet ink han själv. Jag ska berätta allt.