söndag, april 20, 2008

Intensivt

Igår var jag på dejt, kom hem sov. Vaknade blev upphämtad utanför dörren för att bli lämnad igen ett halvt dygn senare.

Jag har ägnat hela min helg åt att umgås med lilkillen som härmed döps till Mr söt. För jäklar i gatan om jag inte tillbringat hela helgen till att bli avgudad. Jag har aldrig varit med om något liknade. Jag vet inte vad jag gjort för att förtrolla den denna oskuldsfulla varelse men vad den än var så gjorde jag det tydligen väldigt bra. Jag har med ungefär fem minuters intervaller fått höra hur perfekt vacker jag är. Hur underbar personlighet jag har och att det aldrig känts så bra med någon tidigare. Tom mina naglar och tår har blivit avgudade. Om han fejkar detta intresse för att få ligga med mig är det jag personligen som skickar honom till Hollywood.

Jag då, vad känner jag? Inte ett jäkla skit. Jag har förtvivlat letat i magen efter någon endaste mini fjäril, utan det minsta resultat. Han är för mycket pojke och för lite man. Och jag blir nästan förbannad på mig själv. Varför kan jag inte bli intresserad. Vad är det för fel på mig. Tänk om jag aldrig kommer bli intresserad av någon igen. Tänk om jag förlorat förmågan att bli kär. Men den sortens rena kärlek han känner för mig är för bra att kastas bort. Den känns som en gudagåva, som att jag fått utstå alla idioter till pojkar bara för att göra mig värdig detta. Men jag vill också känna något. Jag kanske bara borde inse att ömsesidig kärlek bara är något som finns i sagorna.

Imorgon ska jag träffa Mr snygg, och om jag inte lyckas ta ett ordentligt snack med honom då så kommer nästa helg bli riktigt intressant då jag ska ha kalas och båda dessa pojkar blivit inbjudna. Kanske blir det a la Bridget Jones slagsmål om mig. Varje flickas högsta dröm är ju att ha två pojkar som tar till knytnävarna för hennes skull. Jag startar härmed en auktion. Vad får jag för bud för en inbjudan? =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske är det lagen om alltings jävlighet?
När (om) det är någon som avgudar en känner man själv inget och är det tvärtom så får man inget gensvar.
Så jämnar allt i universum ut sig och vi går runt och våndas eller lider.
Angående budet vågar jag inte sätta något - hade bara ett rätt på V75 igår. :-)

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

Oh, det kan ju bli riktigt spännande det dära :)

Supergirl sa...

Hossan: jo visst är det så. Det är för jävligt ju. En dag kanske universum gör en miss och det känns åt båda hållen

Haha jag får väl klara mig utan bud från dig. Jag hade tänkt donera pengarna till välgörenhet men, men.. =)

Maalin: Får jag ett bud, då? =)

Citykillen sa...

Jag har slutat med sex. Jag är inte intresserad längre.

Supergirl sa...

Citykillen: Intresserad av vad?

Vill du missa en kaos fest så skyll dig själv =p