onsdag, april 16, 2008

Supergirl goes Spray

Jag har lagt upp ett konto på spraydate nu. Mest för att reta Mr snygg. Kan han, kan jag.

Innan jag ens orkat lägga upp verken bild eller text fick jag x antal förslag om sexdejter. Den naturliga frågan är då, finns det verkligen män som är beredda att ha sex med vad som helst av kvinnligt kön? Jag kan ju vara vem som helst, en arbetskamrat, deras syster, ett ex eller bara jävligt avtändande i största allmänhet.

Som tur är har mailen fortsatt att komma nu när bild och text finns. Det hade inte känts bra alls om de hade slutat då =)

Mitt intryck så här långt är att det inte riktigt är rätt forum för mig att träffa någon på, men jag kan ju ha fel. Om två veckor avregistrera jag mig iaf. Det är mest ett expriment. Vem kunde dock ana att möjligheten att tjäna pengar skulle dyka upp. Idag blev jag erbjuden ett antal tusen för att bli tillfredsställd oralt av en man.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter du på Spraydate då?

Anonym sa...

Och en annan som har varit med där i evigheter får ju knapp svar på
något än mindre några förslag.

Fast vad hade man väntat sig när ens egna spegel bild springer iväg skrikandes varje morgon. ;-)

/Nova

Turtlan sa...

Jo då man kan hitta pärlor på Spray men det är svårt sålla agnarna från vetet. Många puckos på en bra kille!

Dejtingsakademins samordnande *L*

Supergirl sa...

Anonym: Jag heter... nä förresten du får kämpa lite om du vill ha reda på det. Ledtråd jag är 29 och bor i Stockholm, borde inte vara så många att leta bland =)

Nova: Nu tycker jag du är lite elak mot dig själv. Och förslag av stilen ligga ska du vara glad om du slipper. De gör bara på sikt att man blir lite bitter och cynisk.

Av de mail jag fått är de som inte inehåller oanständiga förslag bara blaha från gubbar eller småpojkar som får en att tycka att man hellre lever ensam resten av livet än att ofra en timme eller två på en dejt.

Kvalitet före kvantitet!

Turtelgirl: åhh ja vad mkt "skräp" det finns. Jag har nog klickat mig föbi säkert 100profiler utan att hitta något direkt som jag fastnat för. Men en gång i tiden hittade jag ju P där så självklart finns det bra pojkar där. Men det är nog lätt att man tröttnar innan man hittar dom.

Anonym sa...

Ne då jag e inte så hård mot mig efter som jag var ironisk
har ju inte ens något som e värt att kallas spegel.

Men jag gillar inte när jag ler och hamnar på bild, ser ut som värsta muppen då. ;-)

/Nova