måndag, april 21, 2008

Ångvält

Jag måste få dela med mig av allt underbart jag fått höra den här helgen. Jag ber om ursäkt för ev spykänslor detta framkallar.

- Jag förstår inte vad jag har gjort för bra i mitt liv, för att förtjäna dig.

När vi skulle lägga oss igår.
- Jag vill inte släcka lampan för då kan jag inte titta på dig och du är så vacker.

När jag frågade varför han var så glad.
- För att jag har träffat dig. Du gör mig så glad.

Och en massa, massa mer. Jag vore gjord av sten om jag inte blev påverkad av det här. Det är så uppfriskande med någon som verkligen bara vågar säga allt detta efter så kort tid. Det känns om jag blivit knockad av allt som hänt de senaste dagarna. Jag längtar verkligen efter att träffa honom igen och ändå var det bara några timmar sen. Om jag inte får träffa honom ikväll kommer jag förmodligen gå under av saknad samtidigt som jag inte vågar föreslå något. Jag kan samtidigt erkänna att jag är livrädd. Tänk om han inser att det var ett misstag att göra slut med sin flickvän för min skull och bara lämnar mig.
För att snabba på processen har jag tryckt upp min degmage i ansikte på honom och frågat om han verkligen tycker den är vacker. Han tyckte jag var knäpp (och jag förstår honom) Men jag kanske inte är som andra, istället för att visa upp mina bra sidor skyndar jag mig med att visa upp mina dåliga. Men han verkar se igenom mig iaf och verkar fortfarande tycka jag är perfekt. Jag undrar vad det är fel i huvudet på honom, men vad det än är så hoppas jag att det felet består.

Det är jag som ska fråga mig vad jag har gjort för att förtjäna det här för det var länge sedan jag mådde så här bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alla för kärnar det bästa och det är väl på tiden att du också får det.

Jag e glad för din skull att du känner som du gör.

Ha det gott

/Nova

Varför vara perfekt.. sa...

Du förtjänar det bästa tjejen! Och komplimanger kan man inte få för mycket av! Hittade förresten en logga till dej! mailar den till dej. KRAAAM

Turtlan sa...

Oj oj Du blir verkligen bekräftad och går på små moln nu.

Vi ser framemot duellen på festen mellan Söt & Snygg.

Vill Ni ha mig får Ni slåss om mig!

Mr Söt lär lätt vinna om duellen gällde komplimanger till Superflickan! Ohotad där!

Citykillen sa...

Shit vilken jävla estradpoet den här killen verkar vara. Han måste vara extremt utrotningshotad. Se till att "kulturmärka" honom på direkten. Du har hittat en nål i en höstack.

/Cityjao!

Suntui sa...

Fy fan vad jag är cynisk. Jag är ledsen. Men det jag har lärt mig är att tomma tunnor skramlar mest, stor i orden men liten på jorden. Mycket snack, liten verkstad osv.

Snälla, bevisa att jag har fel!

Du förtjänar verkligen det bästa och han verkar iaf vara en miljon gånger bättre än Mr Snygg.

Supergirl sa...

Nova: Du har så rätt: alla förtjänar det bästa.

Jag vet inte riktigt säkert vad jag känner än, men det känns bra iaf.

Linda: Tack för loggan, otroligt gulligt av dig. Vi förtjänar alla någon som lyfter oss till skyarna.

Turtelgirl: Vet inte om jag går på moln direkt men glad är jag iaf.

Ja duell lär det blir om jag inte lyckas lösa det här på något bra sätt. Mr söt lär vinna i personlighet men Mr snygg är nog starkare rent fysiskt. =)

Citykillen: Ja jag vet det är en massa klyschor men ändå, det funkar ju uppenbart.

Suntui: Du får bedöma kvaliteten på honom själv på lördag =)

Du vet att jag slår de flesta när det gäller att vara bitter och cynisk så vi behöver nog båda bli motbevisade. Men det känns bra.