fredag, april 18, 2008

Förstöra det oförstörda

Förra helgen. Jag träffade en pojke så ung, så oskulldsfull. Allt jag vill var att få lite mänsklig närhet. Inte hångla, inte ligga, bara kramas lite.

Han låg i min säng och kramade om mig och drog halva kvällen fingrarna genom mitt hår och jag spann som en katt.

Det var aldrig meningen att det skulle bli mer än så. Men när han nästa dag bad om mitt nr fick han det. jag trodda aldrig han skulle ringa, men det har han gjort. Långa samtal om framtiden och drömmar. Jag tänkte att det kanske räcker så, kanske blir det inte mer än så. Men sen frågade han om jag inte ville träffa honom igen, och jag kunde inte förmå mig att säga nej. För han verkar så oförstörd och jag vill inte vara den som förstör.

Kanske är det så att jag redan förstört, utan att ha den minsta avsikt till det. För den unga pojken hade flickvän men när han kom hem från sin resa flyttade han ifrån henne. Jag hoppas att jag inte har något med det att göra men sanningen är att jag inte vet. Det var inte alls meningen att det skulle bli så här allt jag ville var att kramas lite.

Jag skyller allt på Mr snygg. Om inte han körde sin sex och närhetsstrejk hade det här aldrig hänt. Så nu är det hans fel att jag ska gå ut och middag med den unga pojken. Jag är ett offer i det här faktiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det e inte du som förstör.
Det e han som gör valen och inte du.
Bara för att man har träffats och utbyt nr så inebär det innte automatiskt att man e tillsammans.

/Nova

Anonym sa...

Åh, de unga de unga.. suck
Vad gör man inte för dem?
Ha en superhelg nu =)

Angående Smuts gillade jag den, även om jag hela tiden bara väntade på att Det här går åt Helvete!
Men En sorts kärlek är så mycket starkare.
Däremot är båda värsta sexromanerna =) hahaha

Supergirl sa...

Nova: Nej, det är ju så klart sant. Men jag kan ju inte låta bli att känna mig lite skyldig

Latja: Ja, man typ dras till dom och bort från dom på samma gång. Jag vet inte riktigt. Skräckblandad förtjusning.

sexromaner you tell me haha. Jag börjar nog med en sorts kärlek då. Jag kanske oxå ska lägga upp vad för böcker jag läser så kan vi köra bokklubb vid sidan bloggandet :)