fredag, april 25, 2008

Början på sagan?

Mr Söt är verkligen det sötaste jag träffat. Kärleksförklaringar och komplimangerna bara fullkomligt regnar över mig. Han är perfekt, ett blomsterbud till jobbet är väl i princip det enda som saknas (alltid velat få det)Jag har verkligen inget att klaga på förutom att jag är osäker på mina egna känslor, finns det något djupare där förutom glädjen över allt smicker? Jag tvivlar på det och det gör mig rent ut sagt förbannad.

Viken kräsen idiot man är. Man får den perfekta killen serverad på silverfat och vad gör jag rynkar lite besvärat på näsan. Suck!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kul är det med en ja-sägare i längden? Du behöver en riktig karl babe!

Sen är det ju skandal att du aldrig fått blommor till jobbet...

Anonym sa...

Åhhh, det är helt underbart att få blommor till jobbet! Fick det förra våren av Mr R.. smääääälte! Hm, jag borde kanske behållit honom, med facit i hand känns de så ;)

Supergirl sa...

Dieter:
Åh ja, jag behöver en riktig karl, men en kärleksfull sådan med en känslig sida. Säg till om du har någon på lager =)

Jag vet att det är skandal! Hoppas du hittar mig snart så du kan åtgärda det ;)

Liza:
Jag kommer nog gifta mig med den pojken som skickar blommor till mig. Ja, det är aldrig lätt att veta just då vad man ska göra, men du kommer säkert hitta någon ny Mr R

Anonym sa...

Jag vet en, lovar att säga till när du hjäpt mig hitta dig ;)

Anonym sa...

Någon har jag ju hittat.. men jag vet inte ännu hur det blir där.. Men håll tummarna är du gullig :)

Anonym sa...

face it girls, vi (tjejer) behöver jakten minst lika mycket som grabbarna. en lam sak är inte så intressant i längden. men en kort bekräftleseperiod duger dom alltid till;)

Supergirl sa...

Dieter: Om du verkligen vill hitta mig, så kommer du att göra det. Det finns ledtrådar runt dig. =)

Liza: Jag har läst det, är väldigt nyfiken. Du vet att jag håller tummarna för dig. Du förtjänar en bra kille spec efter Mr Big.

Anonym: ja, du har delvis rätt. En mini jakt kanske men om någon spelar svår och inte visar sitt intresse tappar iaf jag intresset direkt. Jag har vuxit ifrån det där med svåra killar sen länge

Anonym sa...

Jag har sagt det förut och säger det igen: jag är rätt korkad...

Supergirl sa...

Det duger inte hjärtat, underskatta inte dig själv. Du fick igår en ledtråd, så nu har jag hjälpt dig mer än jag borde =)

Anonym sa...

Supergirl och Superlandet... Hur fan ska det vara till någon hjälp? Efter att ha läst min blogg borde du väl ha förstått att jag egentligen borde sitta på något hem, du får vara uppenbarare än så. Någon av de nadra läsarna kanske kan hjälpa till?

Supergirl sa...

Vad jag vet finns det bara två personer som läser min blogg som vet vem jag är (kanske tre) men möjligt att de kan hjälpa dig. Ledtråden jag syftade på var mkt subtil och kom inte från mig.

Anonym sa...

Jag är bakis som en Ewing utan återställare (bra 80-talsreferens nu när du är gammal haha), hjärnan funkar mao sämre än vanligt. Vem gav mig en ledtråd?

Supergirl sa...

Du har fått tillräcklig hjälp redan. Ja, jag är hård som sten. Men jag kan ju trösta dig med att jag är Supergirl och det kanske räcker med att du känner mig som det? =)

Anonym sa...

Haha... Jag är trög säger jag ju! Nåväl, jag njuter av dig som Supergirl så länge då. Kramis.

Supergirl sa...

Ja, det är väl inte helt fy skam! =)

Poletten trillar nog ner till slut och alla kan ju inte vara salandrar =)